تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۱۰
تعداد بازدید: ۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، نبود اشتغال و نرخ بالای بیکاری را از جمله مهمترین مشکلات شهرهای دارای بنادر دانست.
به گزارش مارین نیوز، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اشتغال گفت: در حال حاضر بیشترین مشکلات، نبود اشتغال و نرخ بالای بیکاری در شهرهای دارای بنادر کوچک از جمله شادگان، هندیجان، آبادان و اروندکنار است، این شهرها تنها امیدشان همین بنادر است و در صورت عدم توجه به آنها ظرفیت های موجود در این بنادر حیف می شود.
مجید ناصری نژاد افزود : توسعه اسکله در بندر شادگان یکی از مسائل اصلی است، یکی دیگر از مهمترین موضوعات نیز برق رسانی به بندر است که بنا بوده اداره برق این کار را با همکاری استانداری به صورت مشارکتی انجام دهد، ولی تاکنون کاری انجام نشده است.
این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد : یکی از مهمترین دغدغه های ما در استان خوزستان رفع بیکاری است؛جلسات متعدد تشکیل و مصوباتی هم داشته ولی متأسفانه اجرایی نمی شود و در مراحل اجرایی و اداری گرفتار می شود.
معرفی مجموعه برنامه اشتغال فراگیر (دستورالعمل اجرایی طرح مشوق های بیمه کارفرمایی، سهم استانی از اعتبار ابلاغی موضوع تسهیلات مشاغل خانگی سال جاری)، بررسی مجدد رسته های اولویت دار پراشتغال (طرح تکاپو)، گزارش اقدامات انجام شده در خصوص اخذ برنامه های اشتغالزایی دستگاه های اجرایی و طرح تعهد اشتغال ناشی از آن (سامانه رصد)، گزارش سامانه یکپارچه سازی و مدیریت اطلاعات نیروی کار و فرصت های شغلی و گزارش اداره کل بنادر درخصوص برنامه های عملیاتی و بسته اشتغال پایدار استان در سال جاری دستور کارهای این جلسه بودند./


منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: