تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
تعاونی های فعال در صنایع دریایی و گردشگری آبی تسهیلات دریافت می کنند اما دوشغله ها شامل تسهیلات نمی شوند.
به گزارش مارین نیوز، ملک نیا مدیر صندوق صنایع دریایی خوزستان در نشست بررسی اعطای تسهیلات، ویژه تعاونی های فعال در صنایع دریایی، گفت: این تسهیلات با بهره ۴ درصد است و به منظور توسعه و پیشرفت فعالان در این تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به این تعاونی ها اختصاص می یابد.  
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی خرمشهر هم خرید تجهیزات صیادی، کشتی های خدماتی، پایگاه های ساخت و تعمیر کشتی های دریائی، تعمیر کشتی ها جهت پایداری منابع موجود، حمایت از مشاغل ایجاد شده فناورانه و دانش بنیان، ایجاد مراکز خدمات دریائی و خوداشتغالی در صنایع دریائی را  امور مشمول این تسهیلات کم بهره برشمرد.


سید مصطفی موسوی ابراز امیدواری کرد پروژه های اقتصادی مانند احداث اسکله های تخلیه و بارگیری کالاهای ملوانی در حاشیه رودخانه کارون و بلوار ساحلی خرمشهر هر چه زودتر به نتیجه برسد.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به کمبودهای موجود در خرمشهر گفت: بیشتر معضلات، رنج و دردهای موجود از جمله پل های شهرستان به گذشته مربوط می شود.
عبدالله سامری با تاکید بر پیگیری های لازم برای ایجاد شهرک صنایع دریائی خرمشهر افزود: لازم است بخش خصوصی برای خرید زمین مورد نظر این شهرک وارد عمل شود. 


منبع: iribnews.ir
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: