تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۱۶
تعداد بازدید: ۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران طی فراخوانی عناوین پروژه های پژوهشی سال 1396 این شرکت را اعلام کرد.
به گزارش مارین نیوز از شرکت ملی حفاری ایران، معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت در این باره توضیح داد: این شرکت در راستای استفاده از ظرفیت های مجموعه های علمی کشور در نظر دارد پروژه های پژوهشی برنامه شده برای سال جاری را از طریق عقد قرارداد به اجرا در آورد.
مهدی مهران با اشاره به ارتباط نزدیک شرکت ملی حفاری با مراکز آموزش عالی و پژوهشی گفت: دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری در صورت تمایل  می توانند پیشنهادات خود را در قالب فرم های موجود از طریق سایت شرکت ارایه نمایند.
وی افزود: همزمان با ارائه پیشنهادات، مکاتبه معاونت پژوهشی دانشگاه یا رئیس پارک علم و فناوری با اداره پژوهش و فناوری شرکت نیز ضرورت دارد.
مهران اظهار کرد: یکی از پروژه های پژوهشی مدنظر تهیه و تدوین دانش فنی ، فناوری طراحی و ساخت ترکیب کاربردی نانو ذرات شناخته شده در سیال حفاری پایه آبی با هدف جلوگیری از تورم سازندهای رسی و شیلی، کنترل هرز روی و تهیه سیال سبک پایه آبی می باشد.
معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت دستیابی به دانش فنی، طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری وزن دوغاب سیمان با استفاده از روش های نوین، تهیه و تدوین دانش فنی، تولید سیال تکمیلی COMPLETION FLUID جایگزین کلسیم بروماید را از دیگر پروژه های پژوهشی برشمرد.
وی همچنین بررسی و تحلیل علل نشت لبه آستری و ارایه راهکارهای مناسب، تهیه و تدوین دانش فنی، فناوری طراحی و ساخت نانو فیلتر و مستند سازی و به اشتراک گذاری تجارب سازمان را از شمار این پروژه ها عنوان کرد.
مهران گفت: آخرین مهلت تحویل پیشنهادات 31 مردادماه جاری  است و ذکر عنوان یک پروژه در این فراخوان و یا ارایه پیشنهاد از سوی یک مجموعه علمی – دانشگاهی به هیچ وجه نشانه تعهدی در انعقاد قرارداد نمی باشد.
معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت یادآور شد: آدرس شرکت اهواز- بلوار پاسداران – بالاتر از میدان فرودگاه – شرکت ملی حفاری ایران  اداره پژوهش و فناوری ، تلفاکس 4436508 – 0613 و سایت شرکت www.nidc.ir/RESEARCH است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: