تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۱۸
تعداد بازدید: ۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم همکاری انجمن ها و تشکل های صنعتی، معدنی و تجاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حل مشکلات تولیدکنندگان تاکید کرد.
به گزارش مارین نیوز از وزارت صنعت، مهندس محمدرضا نعمت زاده در جلسه تغییرات صادرات اقلام عمده در چهارماهه ۹۶ نسبت به ۹۵ که در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد، اظهار کرد:  باید رشد صادرات و حفظ تراز تجاری مثبت را در دستور کار خود قرار دهیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت قانون مالیات را که اصلاحیه اش از سال ۹۵ آمد، شفاف تر از گذشته دانست و گفت: دولت یازدهم در راستای گسترش مناسبات تجاری با کشورهایی که توافقنامه تجارت آزاد دارند، مانند کشورهای عضو اوراسیا و اتحادیه اروپا گام های قابل توجهی برداشت.
وی با تاکید بر حل موضوع تامین ارز مورد نیاز برای نوسازی ماشین آلات صنعتی، عنوان کرد: تلاش بیشتر در زمینه افزایش تولید برای توسعه صادرات کشور امری ضروری است.
مهندس نعمت زاده با اشاره به این موضوع که اشل اقتصادی کشور باید درست شود، افزود:  آموزش های لازم در زمینه تحقیق، پژوهش و فناوری نیاز حوزه تولید و صنعت کشور است.
وی ضمن درخواست از بنگاه های کوچک و متوسط برای صادرات  محصولات تولیدی خود تحت یک برند مشترک، اظهار کرد:  همکاری انجمن ها و تشکل های صنعتی، معدنی و تجاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: