تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۴۸
تعداد بازدید: ۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح در این کمیسیون گفت: این لایحه به‌منظور ایجاد قابلیت‌های بازدارندگی و تأمین نیازمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش مارین نیوز از خانه ملت، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه روز سه شنبه هیأت رئیسه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی افزود: طرح عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل در شوراهای عالی و لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح در جلسه هیأت رئیسه فراکسیون مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
مجتبی ذوالنوری ضمن تشریح طرح ها و لوایح مذکور اظهار داشت: با عنایت به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا درخصوص اهمیت راهبردی توسعه و تقویت صنایع دریایی و تدبیر معظم له، لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح به منظور ایجاد قابلیت های بازدارندگی و تأمین نیازمندی های دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه شناورهای سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی، تندرو، سامانه های قوای محرکه، سامانه های موشکی ساحل به دریا، سلاح زیرآبی و کنترل آتش دریایی و غیره است.
ذوالنوری ادامه داد: این لایحه برابر مجوز و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا به عنوان بخشی از صنایع دفاعی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تهیه و پس از تصویب در دولت تقدیم مجلس شده و در صحن علنی مطرح خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای مأموریت ذاتی سازمان پدافند غیرعامل و در جهت برقراری تعامل نزدیکی با دستگاه های اجرایی کشور و اعمال سیاست ها و تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل، طرح عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل در برخی از شوراهای عالی کشور تهیه و در هفته جاری در صحن علنی بررسی خواهد شد.
این گزارش می افزاید، رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان، ابراز امیداواری کرد: با تصویب لایحه مزبور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، بخشی از نیازهای تقنینی و پشتیبانی نیروهای مسلح برطرف شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: