تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۵۴
تعداد بازدید: ۱۵۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ما خواستیم و توانستیم ولی این حداقل است باید بیشتر بخواهیم و تلاش کنیم و از دیگر کشور ها یاد بگیریم و در داخل کشور نیز توان افزایی بکنیم. من خواهشم این است که به قول قرارمان پایبند باشیم و تعهداتمان به مشتریان را به موقع پاسخ بدهیم.
به گزارش مارین نیوز، وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر روز گذشته در مراسم بهره برداری از حوض های خشک در شرکت عظیم گسترش هرمز تاکید کرد : هرآنچه در صنعت انجام شده همه انجام داده ایم و اگر توفیقی داشتم و منشاء اثر بوده از کار جمعی بوده است.
مهندس محمدرضا نعمت زاده افزود : ما استحقاق مان خیلی بیشتر از اینها است وقتی می شنیدم تعمیر شناور را به کشورهای دیگر می برند از ته قلب ناراحت می شدم؛ ما چیزی از کشورهای که این کار می کنند کمتر نداریم هم به لحاظ نیروی انسانی تحصیل کرده و پتانسیل های دیگر بیشتر از آنها است. 
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ما خواستیم و توانستیم ولی این حداقل است باید بیشتر بخواهیم و تلاش کنیم و از دیگر کشور ها یاد بگیریم و در داخل کشور نیز توان افزایی بکنیم. من خواهشم این است که به قول قرارمان پایبند باشیم و تعهدات مان را به مشتریان به موقع پاسخ بدهیم.
نعمت زاده با اشاره به سیاست‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری، توجه دولت و مجلس شورای اسلامی به صنایع دریایی امروز از تمام ظرفیت داخل استفاده می‌کنیم و تلاش خواهد شد به بهترین وجه رضایت مشتری جلب شود و حدود یک ماه پیش شرکت مشترکی میان ایدرو، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفتکش ایران راه اندازی شده که شاید یک شرکت تعمیرات یا کشتی سازی بین المللی نیز به این جمع اضافه شود.
مهندس نعمت زاده در بخش دیگری سخنان خود از زحمات دکتر معظمی و هدایت موثر ایشان در حوزه دریایی تشکر کرد و گفت : ایدرو در مسیر موثر خود قرار گرفته و در وظایف خود به خوبی فعالیت کرده است .
در این مراسم با اهدای لوح سپاس کارکنان صنایع دریایی از زحمات و تلاش های مهندس نعمت زاده قدردانی به عمل آمد.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت روز چهارشنبه در بازدید از شرکت گسترش عظیم هرمز از مجموعه های ایزوایکو، طرح احداث حوض‌ های خشک بندرعباس با ظرفیت تعمیر سالانه ۱۲۰ هزار تن انواع کشتی را افتتاح کرد. /


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
مبارکه هر موقع این پروژه به بهره برداری رسید و باعث ایجاد شغل و سود دهی گردید بایستی جشن بگیریم نه الان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
در دنیای امروزی کار با برنامه ریزی و مدیریت انجام میشه نه با خواهش و تمنا!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: