تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
رئیس هئیت عامل ایدرو با اشاره به اینکه در برنامه ششم فرصت های بزرگی را در پیش داریم گفت : ما در ایزوایکو یاد می گیریم که مشتری مدار باشیم و سفارش ها را به موقع تحویل دهیم.
به گزارش ایدرو نیوز، رئیس هئیت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم بهره برداری از حوض های خشک در شرکت عظیم گسترش هرمز تصریح کرد : فعالیت حوض خشک و ایجاد این تجهیزات عظیم به ما یادآوری می کند که باید باور کنیم می توانیم. 
منصور معظمی با اشاره به اینکه در برنامه ششم فرصت های بزرگی را در پیش داریم گفت : ما در ایزوایکو یاد می گیریم که مشتری مدار باشیم و سفارش ها را به موقع تحویل دهیم. 
رئیس هئیت عامل ایدرو همچنین با اشاره به فعالیت های خستگی ناپذیر مهندس نعمت زاده در اعتلای صنعت کشور اظهار داشت : در اینجا فرصت را مغتنم می شماریم و از زحمات مهندس نعمت زاده که همیشه مثل پدری که فرزندان خود را راهنمایی می کنند، قدردانی می کنیم.
عصر روز گذشته در این مراسم با اهدای لوح سپاس کارکنان صنایع دریایی از زحمات و تلاش های مهندس نعمت زاده قدردانی به عمل آمد.
حوض‌ های خشک هرمز با ظرفیت تعمیر سالانه ۱۲۰ هزار تن انواع کشتی روز چهارشنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در بندرعباس به بهره بردار رسید. /


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: