تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۶۷
تعداد بازدید: ۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
مدیر عملیات حفاری در دریا شرکت ملی حفاری ایران از حفر، تعمیر و تکمیل چهار حلقه چاه های نفت و گاز در سه ماه نخست امسال با بکارگیری دستگاه های های حفاری این شرکت در میادین نفتی و گازی کشورمان در آب های خلیج فارس خبر داد.
به گزارش مارین نیوز از شرکت ملی حفاری ایران، مدیر عملیات حفاری در دریا این شرکت با اعلام این خبر، اظهار داشت: کارکنان سختکوش دستگاه حفاری شهید مدرس در این مدت نسبت به ادامه عملیات حفاری یک حلقه چاه توسعه ای در میدان نفتی دورود در نزدیکی جزیره خارگ به متراژ یک هزار و 204 متر اقدام کردند.
سیامک افشاری افزود: همچنین به کوشش کارکنان پرتلاش  دستگاه حفاری مورب در منطقه عملیاتی میدان نفتی ابوذر از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه سال جاری مراحل تکمیل یک حلقه چاه تعمیری به پایان رسید و تعمیر یک حلقه چاه دیگر در دست اجرا قرار دارد.
افشاری در زمینه عملکرد دستگاه حفاری شهید رجایی نیز در مدت پیش گفته به ادامه تعمیر یک چاه در فاز A  -17 طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی اشاره داشت.
مدیر عملیات حفاری در دریا شرکت ملی حفاری ایران متراژ حفاری در این مدت را در مجموع دو هزار و 474 متر عنوان و اظهار کرد: از این میزان حفاری یک هزار و 204 متر مربوط به حفر یک حلقه چاه توسعه ای و یک هزار و 270 متر مربوط به تعمیر سه حلقه چاه بوده است.
وی گفت: دکل های دریایی این شرکت هم اینک در مناطق عملیاتی  جزیره خارگ، سکوی نفتی ابوذر و میدان گازی پارس جنوبی در آب های خلیج فارس استقرار دارند.
افشاری یادآور شد: شرکت ملی حفاری ایران در زمان حاضر سه دستگاه حفاری دریایی ملکی شامل دکل حفاری شهید مدرس، شهید رجایی و مورب در اختیار دارد.
گفتنی است: حوزه معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری دارای چهار مدیریت حفاری در خشکی و یک مدیریت حفاری در دریا است که این مدیریت ها با هدف سرعت بخشیدن به اجرای عملیات حفاری و پاسخگویی به موقع به نیاز شرکت های متقاضی ایجاد گردیده است .


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: