تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۷۱
تعداد بازدید: ۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه موج سواری خاص این استان است، گفت: اولین جشنواره گردشگری موج سواری زیر نظر فدراسیون جهانی این ورزش در سواحل چابهار و کنارک اواخر مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.
به گزارش مارین نیوز، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سواحل چابهار و کنارک به عنوان قدمگاه موج‌های اقیانوسی ظرفیت ویژه‌ای برای انجام ورزش‌های آبی خصوصا موج سواری دارند که فرصت ویژه‌ای برای معرفی بیشتر این استان فراهم کرده است، اعلام داشت: انجمن ورزش‌های موج سواری ایران، اولین جشنواره گردشگری موج سواری را زیر نظر فدراسیون جهانی این ورزش در سواحل چابهار و کنارک برگزار می‌کند.
مجتبی میرحسینی اظهار داشت: موج سواری خاص این استان است لذا با اقدامات تبلیغی و آموزشی و برگزاری فم تور برای گروه‌های مختلف مرجع گردشگری ایران در دوسال گذشته توانستیم تاحدودی توجه ویژه گردشگران داخلی و خارجی را به این منطقه جلب کنیم.
وی ادامه داد: در این جشنواره تورها و برنامه‌های متنوعی از جمله تور تفریحی آموزشی موج سواری، تور بازدید از جاذبه‌های گردشگری چابهار، دوره امداد و نجات دریایی ویژه موج سواری با مدرک فدراسیون جهانی «ISA»، مدرک مربیگری درجه ۳ موج سواری با هماهنگی «ISA» با حضور مدرسین جهانی و مربی تیم‌های ملی موج سواری کاستاریکا برگزار می‌شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی و اشتغال، تاثیر موج‌سواری در معرفی و تغییر تصویر ذهنی نسبت به استان و بهبود معیشت جوامع محلی را از دیگر برنامه های جشنواره گردشگری موج سواری اعلام کرد.
گفتنی است؛ این جشنواره اواخر مردادماه امسال آغاز می‌شود و تا اوایل شهریور ماه ادامه دارد.
 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: