تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۸۹
تعداد بازدید: ۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
دبیر گروه توسعه فناوری ستاد دریایی معاونت علمی گفت: تفاهم نامه همکاری بین وزارت علوم، وزارت دفاع و ستاد دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری با هدف ارتقای تجاری سازی فناوری های دریایی به امضا رسیده است.
به گزارش مارین نیوز، دبیر گروه توسعه فناوری ستاد دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام این خبر، اظهار داشت: پشتیبانی از انواع طرح های دانشگاهی و پژوهشی با هدف ارتقای علم و فناوری در بین دانشگاهیان انجام می شود که در این برنامه ریزی صورت گرفته از استادان و کارشناسان صاحب نظر استفاده می شود.
سجاد ویسی بیان کرد: ستاد دریایی معاونت علمی  بخشی از پروژه های تحقیقاتی در حوزه علم و فناوری را تقبل می کند که شرط اصلی آن بر طرف شدن بخشی از نیاز کشور در این علوم است و در همین راستا تفاهم نامه ای بین وزارت علوم، معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به امضا رسیده است.
دبیر گروه توسعه فناوری ستاد دریایی معاونت علمی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و مراکز پژوهشی در بخش علم و فناوری با حمایت از استادان زبده در علوم دریایی انجام شده است و معاونت علمی فعالیت های خود را در زمینه تجاری سازی محصولات و گسترش تحقیقات را در راستای کسب بازارهای هدف منطقه ای و دنیا می کند.
وی تاکید کرد: تقویت و رشد بیشتر دانشگاهیان به همراه حمایت از مراکز رشد سبب ارتباط بیشتر صنعت با فارغ التحصیلان شده و این کار به عنوان یک اهرم کمک حال حوزه علوم دریایی است.
ویسی ادامه داد: علوم دریایی کشور از چاپ مقالات I S I حمایت می کند و استادان مطرح از دانشگاه های مهم  را برای تبادل تجربه و سخنرانی به ایران می آورد تا نخبگان از فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت استفاده کافی را ببرند.
وی گفت: ستاد علوم دریایی از رویدادهای علمی و مسابقات دانشجویی حمایت همه جانبه را انجام می دهد تا زیر ساخت های لازم و توسعه فناوری های مربوطه فراهم شود  و این کار بوسیله ایجاد زمینه های بسترهای فکری و علمی در بین دانشجویان فعال در علوم و فنون دریایی می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: