تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۹۳
تعداد بازدید: ۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
وزیر نفت با اشاره به پرونده دکل‌های نفتی در دولت نهم و دهم، گفت: قرارداد 30 دکل شامل 20 دکل خشکی و 10 دکل دریایی در یک شب با ترک تشریفات مناقصه منعقد شد.
به گزارش مارین نیوز، بیژن نامدار زنگنه در هفته گذشته با طعمی افشاگرانه به مناقصه عجیب و غریب 30 دکل نفتی اشاره کرد. وزیر نفت که سال‌هاست زیر فشار عجیب و غریب ابهامات پرونده‌ای موسوم به کرسنت است خیلی ساده و خلاصه از مناقصه‌هایی پرده برمی‌دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. 
به نوشته خانه ملت، زنگنه با اشاره به پرونده دکل‌های نفتی در دولت نهم و دهم، گفت: قرارداد 30 دکل شامل 20 دکل خشکی و 10 دکل دریایی در یک شب با ترک تشریفات مناقصه منعقد شد که پرونده مفصلی درباره این دکل‌ها تشکیل شده تا خسارت و میزان ضرر و زیان این پرونده مشخص شود. 
عضو کابینه دولت یازدهم با بیان اینکه دکل گم‌شده یک پرونده جداگانه دارد، افزود: انعقاد قرارداد تمامی این دکل‌ها توسط یک فرد انجام شده، که این فرد سه کار انجام داده است؛ نخست اینکه یک میلیارد دلار قرارداد خرید لوله از خارج از کشور منعقد کرده، دوم اینکه 30دکل نفتی خریداری کرده و سوم پرونده دکل نفتی گم‌شده را منعقد کرده که در هر سه اقدام تخلف رخ داده است. 
وزیر نفت دولت یازدهم و پیشنهادی کابینه دوازدهم با بیان اینکه این فرد با سفارش احمدی‌نژاد برخی اقدامات را انجام داده که سوابق آن موجود است، تصریح کرد: دفتر احمدی نژاد به صورت مکتوب دستور داده که این اقدامات توسط این فرد انجام شود./


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: