تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۳۲۸
تعداد بازدید: ۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
استاندار هرمزگان گفت: تمام دستگاه های دولتی، شهرداری ها و مناطق آزاد مالک سازه ها و تاسیسات دریایی بدون مجوز مکلفند طی دو ماه نسبت به ثبت نام در سامانه صدور مجوز سازه ها و تاسیسات دریایی به آدرس «sm.pmo.ir » اقدام و مدارک لازم را جهت صدور مجوز ارائه کنند.
به گزارش مارین نیوز، استاندار هرمزگان عصر روز گذشته در نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان هرمزگان با تاکید بر لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم دریا، افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان نیز در مدت 90 روز تمام پرونده های مرتبط با این بحث را تعیین تکلیف و نتیجه را به این کمیته اعلام کند.
جاسم جادری تصریح کرد: طی چهار سال اخیر از ساخت و سازهای بدون مجوز در نوار ساحلی استان جلوگیری شد و اجازه ندادیم چنین اقداما هایی استمرار یابد.
جادری خاطر نشان کرد: دستگاه ها و اداره های دولتی متولی در حوزه ساحل و دریا علاوه بر انجام بازدید های ادواری، مکلف به ارائه گزارش ساخت و سازهای بدون مجوز به دبیرخانه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان واقع در اداره کل بنادر و دریانوردی استان هستند.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان مکلف است برنامه بازدید مشترک از سواحل و دریا را هر سه ماه یکبار انجام داده و نتیجه را به کمیته ارائه کند.
وی ادامه داد: این بازدیدها به منزله تداخل در شرح وظایف اعضای کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان نیست.
مجموع سواحل در هفت استان ساحلی کشور پنج هزار و 800 کیلومتر است که از این میزان دو هزار و 238 کیلومتر یعنی بیش از 38 درصد سواحل کشور در هرمزگان قرار دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: