تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۳۳۰
تعداد بازدید: ۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان گفت: در ابعاد نظامی و ساخت تجهیزات لازم همانند ناوشکن جماران، دماوند و زیردریایی ها و زیر سطحی ها به خودکفایی رسیده ایم و این خودکفایی قدرت ما را در برابر دشمن بیشتر کرده است.
به گزارش مارین نیوز، فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان افزود : امروزه نیروی دریایی راهبردی مدافع منافع جمهوری اسلامی در هر نقطه از دریا است و هرجا نیاز به حضور نیروهای دریایی باشد ماموریت خود را انجام می دهیم و امروزه آبهای آزاد هم می تواند حوزه ماموریت های دفاعی ما باشد.
دریادار دوم ستاد مهدی شعبانزاده پدیده شوم دزدان دریایی را از توطئه های استکبار جهانی عنوان کرد و گفت : با ایجاد این توطئه ناامنی برخی مناطق دریایی خارج از مرزهای آبی جمهوری اسلامی همانند خلیج عدن را در پی داشت که حضور تیم های عملیاتی ما در پهنه دریا و حفاظت از نفت کش ها و یدک کش ها و هر محموله دریایی امنیت را به دریا برگرداند و حافظ منافع ملت ایران حتی در اقیانوس ها هستیم .
دریادار شعبانزاده افزود : خطوط مواصلاتی دریایی از لحاظ تجاری ، صنعتی ، اقتصادی ، دفاعی و نظامی نیازمند امنیت هستند و بزرگی و برتری دریایی امروزه علاوه برآبهای نیلگون خلیج فارس در شما اقیانوس هند ، اقیانوس اطلس ، دریای سرخ و مدیترانه و باب المندب است تمامی خطوط مواصلاتی نفت کش ها و کشتی های تجاری را درحوزه امنیت خود داریم.
فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان افزود: ضمن آموزش های لازم و تکمیلی و همچنین رشد جسمانی ، برنامه های فرهنگی و قرآنی نیز در این مرکز جوانانی متدین ، شجاع و مقتدر برای دفاع از کشور و مرزهای آبی داریم و تمرین با سلاح ایمان نیزکه برنده ترین سلاح در مقابل دشمنان استکباری است از برنامه های این مرکز بزرگ آموزش نیروی دریایی است.
وی افزود : فرماندهی کل قوا این نیرو رانیروی دریایی راهبردی عنوان فرمودند و تربیت جوانانی ورزیده و مسلح به سلاح ایمان در کنار اقتدار نظامی و هدف گذاری های لازم در ماموریت ها را از اصول حوزه آموزش است مسئولیت ما نیز سنگین خواهد بود و فرامین رهبری و فرماندهی کل قوا را نصب العین خود قرار داده ایم تا جوانانی آماده داشته باشیم.
دریادار شعبان زاده گفت : در ابعاد نظامی و ساخت تجهیزات لازم همانند ناوشکن جماران ، دماوند و زیردریایی ها و زیر سطحی ها به خودکفایی رسیده ایم و این خودکفایی قدرت ما را در برابر دشمن بیشتر کرده است.
فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان از ایجاد زمینه آموزش برای ناویان وظیف بر اساس علاقه ، رشته تحصیلی در بخش فنی و حرفه ای و با هدف توانمندی در اشتغال پس از پاایان خدمت نظام وظیفه در این مرکز خبرداد و گفت : با همکاری و هماهنگی مرکز آموزش فنی و حرفه ای ناویان وظیفه نیز به آموزش های مهارتی در رشته های فنی و حرفه ای می پردازند تا بتوانند در بازار کار پس از خدمت وظیفه جذب شوند.
دریادار شعبانزاده این مرکز را معین و همیار برنامه های شهرستان اعلام کرد و گفت : ضمن همدلی و همراهی با مسئولین در موارد مورد نیاز یا حوادث یا برنامه های فرهنگی مردم سیرجان نیز از خدمات مراکز وابسته به نیروی دریایی همانند فروشگاهها ، استخر شنا یا بیمارستان بهره مند می شوند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: