تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۳۷۵
تعداد بازدید: ۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور به منظور ارائه آثار همزمان با برگزاری "سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت " در مساحتی بالغ‌بر 2500 مترمربع با حضور فعالین این حوزه برپا خواهد شد.
به گزارش مارین نیوز، همزمان با برگزاری "سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت "، "دومین نمایشگاه طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی کشور" در آبان ماه سال جاری با حضور بیش از 50 غرفه دریایی در مساحتی بالغ‌بر 2500 مترمربع با حضور فعالین این حوزه در کشور برگزار خواهد شد. 
بر اساس این گزارش، شکل‌گیری این رویداد مهم با همکاری ارگان‌های دریایی، شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی، بنیاد ملی نخبگان استان‌های ساحلی و سازمان شهرداری تهران و دیگر شرکت‌ها و ارگان‌های دریایی و غیر دریایی و همچنین حمایت و پشتیبانی ستاد صنایع دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری میسر شده است. 
انجمن صنفی سازندگان شناور، تجهیزات و سازه‌های دریایی ایران، به‌عنوان یک تشکل صنعتی در راستای ارتقا دانش دریایی و معرفی دستاوردهای صنعتی کشور امسال متولی برگزاری این رویداد مهم دریایی به شمار می‌روند.
به همین منظور این انجمن با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سال جاری با ایجاد یک فضای سرپوشیده و امکانات رفاهی مناسب برای غرفه داران در مجموعه باغ‌موزه دفاع مقدس بستری برای حضور ارگان‌های دریایی، شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی، دانشگاه‌های دریایی و غیره فراهم آورده است. 
در این میان برای حمایت از ترویج کنندگان حوزه دریایی از تمامی استارتاپ های دریایی و کانال‌های فعال حوزه دریایی دعوت به عمل میاید که در این نمایشگاه به‌عنوان عناصر نوپای این صنعت گسترده، حضور بیابند. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: