تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۳۹۳
تعداد بازدید: ۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
مدیر فنی و معاون هیئت فرانسوی توتال با بیان اینکه ممکن است در آینده شرکت های بین المللی با تحریم فعالیت در ایران مواجه شوند گفت:‌ بر همین اساس ما تمایل داریم بیشتر با شرکت های EPC و سازندگان ایرانی پروژه را اجرا کنیم تا به مشکل نخوریم.
به گزارش مارین نیوز از شرکت ملی نفت، مدیر فنی و معاون هیئت فرانسوی توتال در کارگاه توجیهی طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی که صبح امروز (۲۲ شهریورماه) در مرکز همایش های تخصصی قیطریه (باشگاه کوشک) برای سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات صنعت نفت برگزار شد، همکاری بلند مدت ایران و فرانسه در حوزه انرژی را همچنان پویا خواند و با اشاره به مدت زمان ۲۰ ساله قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی نسبت به ادامه همکاری های دو جانبه ابراز امیدواری کرد.
گونزالو دیسته از سرگیری همکاری توتال و شرکت ملی نفت ایران در قالب قراردادهای جدید نفتی را مشوقی کارساز برای ورود و اقدام سایر شرکت های بین المللی به صنعت نفت و گاز ایران خواند.


دیسته در خصوص انتقال دانش فنی به شرکای ایرانی در پروژه فاز ۱۱ پارس جنوبی و کسب موفقیت مطلوب در این زمینه گفت: قرار است طی این همکاری، توتال مناسب ترین فناوری ها را برای توسعه به کار ببندد.
مدیر فنی و معاون هیئت فرانسوی توتال ضمن تاکید بر استفاده از مناسب ترین فناوری ها در این قرارداد همکاری، نسبت به ضرورت کیفیت تجهیزات و خدمات و به صرفه بودن آن ها تاکید کرد و افزود: دو موضوع رعایت قوانین بین المللی در زمینه تحریم های موجود و قراردادهای تامین تجهیزات ساخت داخل در زمره اولویت هاست.
وی با اشاره به این که حضور و فعالیت توتال در ایران خود حاکی از همکاری های موفقیت آمیز و کسب نتایج مطلوب بوده است، برگزاری این کارگاه را فرصتی مناسب برای بازتشریح شیوه فعالیت توتال و چگونگی اداره امور پروژه های و همچنین بیان محدودیت های موجود در این زمینه توصیف کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: