تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۳۹۶
تعداد بازدید: ۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
یگان حفاظت دریایی استان بوشهر با رونمایی از قایق‌های تندرو قصد دارد امنیت سواحل این استان را افزایش و مبارزه با صیادنماها را نیز گسترده‌تر کند.
به گزارش مارین نیوز، عضو هیات مدیر اتحادیه صیادان استان بوشهر در رابطه با افزایش امنیت سواحل خلیج فارس و همچنین مبارزه با صیادنما‌ها به خبرنگار ایلنا گفت: ظهر روز گذشته با حضور مقام‌های امنیتی، سیاسی، نمایندگان جامعه صیادی و مسئولان ادراه کل شیلات استان از قایق‌های تندرو یگان حفاظت دریایی رونمایی شد.
محمد کارگر ادامه می‌دهد: یگان حفاظت دریایی برای مبارزه با صیادنماهایی که به دنبال ناامن کردن منطقه هستند و همچنین مقابله با صید غیرمجاز در آب‌های حوزه استان بوشهر به صورت نمادین از دو قایق تندرو رونمایی کرد.
وی در تشریح صیادنماها خاطرنشان می‌کند: صیادنماها افرادی هستند که با استفاده از پوشش صیادان به صید و فعالیت‌های غیرمجاز می‌پردازند.
کارگر به نقل از مسئولان یگان حفاظت دریایی اضافه می‌کند: در ادامه تعداد بیشتری از این نوع قایق‌های تندرو در اختیار یگان حفاظت‌ دریایی استان بوشهر قرار خواهد گرفت.
این فعال صیادی در پایان می‌گوید: جامعه صیادی استان بوشهر امیدوار است با افزایش قدرت نیروهای حفاظت از منابع دریایی نگهداری شود و همچنین با صیادنماها هم برخوردهای جدی صورت گیرد.


منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: