تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۰۱
تعداد بازدید: ۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
رئیس فدراسیون قایقرانی با ابراز رضایت از عملکرد تیم روئینگ در مسابقات قهرمانی آسیا با بیان اینکه قرارداد جیوگانیک مربی تیم تمدید شده است، گفت: اقدامات اولیه برای خرید ۳۴ فروند قایق جدید روئینگ انجام شده است.
به گزارش مارین نیوز، رئیس فدراسیون قایقرانی پس از کسب هشت مدال رنگارنگ تیم روئینگ در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند در گفتگو با مهر گفت: نتایج این تیم برای ما بسیار راضی کننده و حتی در برخی مواد از سطح انتظارات ما نیز بیشتر بود. اما مهمتر از کسب این مدالها در مسابقات قهرمانی آسیا تداوم این روند رو به رشد تا بازیهای آسیایی جاکارتاست. تمام هدف و تلاش ما برای حضور قدرتمند در این بازیها می باشد. 
غلامرضا امینی با بیان اینکه کسب این مدالها امیدمان را برای موفقیت در جارکارتا بیشتر کرده است، افزود: ما باید از وزارت ورزش، کمیته المپیک و از همه زحمت کشان پیشین قایقرانی همچون آقایان مرادی و دنیامالی که زمینه برا برای پیشرفت این رشته فراهم کردند تا امسال سال خوبی برای قایقرانی رقم بخورد تشکر کنیم. 
وی ادامه داد: امسال قایقرانی سال خوبی داشت. ما موفقیت های خوبی را در مسابقات آبهای آرام و روئینگ در آسیا و جهان بدست آوردیم. همین طور تیم دراگون بت زنان ما نیز صاحب مدال برنز در مسابقات باشگاهی جهان شد. این احتمال را می دهیم که با این موفقیت ها وزارت ورزش نگاه ویژه تری به ما داشته باشد. 
رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که در نهایت مشکل قایق ها برای تیم در تایلند چگونه حل شد نیز گفت: این مشکل حل شد. اینکه یک قایقران و ورزشکار قایق خوب در مسابقات داشته باشد حق طبیعی اوست. اما این گونه مشکلات در کشورهای میزبان رقابتهای قایقرانی طبیعی است. خوشبختانه با پیگیری مداوم آقایان پورعسگر و مرادی و در نهایت نگاه فنی جیوگانیک مشکل ما حل شد و در روز فینال هم قایق های بهتری نصیب پاروزنان ایران گردید. 
وی تاکید کرد: ما در تلاشیم تا مشکل کمبود قایق در ایران را حل کنیم. تولید داخلی مان در بخش کایاک و کانوی یک نفره آغاز شده و این مسئله جوابگوی نیاز ما در استانها و در داخل کشور هست اما برای حضور در مسابقات مهم نیازمند قایق های حرفه ای تر هستیم. 
امینی تصریح کرد: کارهای اولیه برای خرید ۳۴ فروند قایق جدید در روئینگ انجام شده است. قسط اول پول نیز به شرکت وینتک پرداخته شده و حداقل یکی دو ماه زمان برای ورود آن پیش بینی می شود. 
وی ادامه داد: به طور قطع این قایق ها به تمرینات تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا نمی رسید و حتی ما نیز نمی توانستیم قایق ها را به محل مسابقات ببریم چرا که این قایق ها بزرگ هستند. در قایقرانی مرسوم است که کشور میزبان تامین کننده امکانات برای ورزشکاران باشد. خوشبختانه طبق توافقی که کرده ایم قرار است شرکت وینتک قایق های ما را در مسابقات قهرمانی آسیای جوانان در سنگاپور تامین کرده و ما را پوشش دهد. 
رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص عملکرد جیوگانیک نیز گفت: عملکرد فنی ایشان بسیار خوب بود. جیوگا تا پایان سال با  ما قرارداد دارد. در این قرارداد تمدید نیز پیش بینی شده و باید ببینیم شرایط چه می شود. حتی در قرارداد وی جوایزی نیز برای موفقیت در مسابقات آسیایی و بازیهای آسیایی دیده شده است. 

گفتنی است، تیم ملی روئینگ بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند صاحب هشت مدال شد که نشان های بخش تیمی دو و چهار نفره برای اولین بار بدست آمد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: