تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حق دسترسی مردم به دریا در گذشته کاهش‌یافته و تقریباً از مردم گرفته‌شده بود،گفت: با تئوری‌های آقای آخوندی در حوزه مسئولیت‌پذیری شرکت‌ها و سازمان‌ها در قبال مردم طرح‌ها را در چابهار تغییر دادیم تا حق دسترسی مردم به دریا را آزاد کنیم.
به گزارش مارین نیوز، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه عملکرد وزیر راه و شهرسازی مهم‌ترین عامل رأی اعتماد مجدد مجلس شورای اسلامی به وی بود، گفت: ما در جذب سرمایه‌گذار خارجی به‌خصوص در بخش هوایی بسیار موفق عمل کردیم تا جایی که رئیس‌جمهور هم در جلسه رأی اعتماد وزرا به این موضوع به‌صراحت اشاره کردند.
به گفتهٔ امیر امینی در زمینهٔ اپریشنال (بهره‌برداری) از سیستم‌های حمل‌ونقل ورود خوبی داشتیم و سیاست‌گذاری خوبی شد؛ ضمن اینکه این موفقیت‌ها فقط در بحث حمل‌ونقل است و در بخش مسکن نیز در موضوع بازآفرینی شهری کارنامه عملکرد بسیار خوبی را دارند.
وی دراین‌باره، توضیح‌داد: آخوندی در حوزه تعریف تئوری ایران‌شهری و پیاده‌سازی آن رویکرد مناسبی داشت و در هویت‌بخشیدن به شهرها و محلات عملکرد قابل قبولی را تا این لحظه داشته اند.

حق دسترسی مردم به دریا در گذشته گرفته شده بود
امینی به نگاه وزیر راه و شهرسازی به حفظ حقوق شهروندی و موضوع مسئولیت‌پذیری اشاره کرد و گفت: یکی از تئوری‌های دکتر آخوندی بحث مسئولیت‌پذیری شرکت‌ها و سازمان‌ها بود. وی دراین‌باره اعتقاد داشت که اگر در حوزه هرمزگان و چابهار بندری وجود دارد که درآمد کسب می‌کند باید در قبال شهری که در کنارش است مسئولیت خود را ایفا نماید. وی تاکید دارد که شهرهای بندری باید در مسیر توسعه قرار گیرد و از مزایای ساخت مناطق آزاد و بندرگاهها مردم محلی نیز استفاده کنند.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه حق دسترسی مردم به دریا در گذشته کاهش‌یافته و تقریباً از مردم گرفته‌شده بود، ادامه داد: ما در چابهار طرح‌ها را عوض‌کردیم تا حق دسترسی مردم به دریا را آزاد کنیم.
وی ادامه داد: تعریف موضوع ترکیب قابلیت حرکت در کنار قابلیت زیست‌پذیری در زمان آقای آخوندی انجام و فقط در حد تعریف نماند بلکه اجرایی شد بدین معنی که ارتباط شهرها و سکونتگاه‌ها بهتر شد.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تمام این کارها به کنار، در حوزه برنامه‌ریزی نیز توفیقات خیلی خوبی داشتند و یکی از آن‌ها نقشه راه معماری سازمانی کلان وزارت راه و شهرسازی است که یکپارچه‌سازی اطلاعات و سامانه‌های وزارت راه و شهرسازی را به‌عنوان یک نماد کلید زد و بهره‌برداری کرد و ما تا سال ۱۴۰۰ یک سازمان مکانیزه در کل وزارت خانه‌ خواهیم داشت. وی با این نقشه یک هماهنگی در نظام ملوک‌الطوایفی وزارت راه و شهرسازی به وجود آورد که تا قبل از این وجود نداشت و این اتفاق‌نظر نتیجه تلاش وی است.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
فقط تعریف وتمجید از آقای آخوندی بود!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: