تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۰۵
تعداد بازدید: ۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
مدیر توسعه تجاری شرکت صنایع دریا فن قشم (صدف): این شرکت توانست در مورخ 96/06/24 پس از انجام تمهیدات لازم در کوتاهترین زمان ممکن مطابق با برنامه زمانبندی عملیات بارگیری جکت F18 را انجام دهد.
به گزارش مارین نیوز، مدیر توسعه تجاری شرکت صدف در گفتگو با خبرنگار مارین نیوز با بیان اینکه یکی از پروژه هایی که به شرکت صنایع دریا فن قشم (صدف) واگذار شده است پروژه بارگیری، حمل و نصب جکت میدان نفتی فروزان است، بیان داشت: شرکت صدف توانست در مورخ 96/06/24 پس از انجام تمهیدات لازم مطابق با برنامه زمانبندی برای عملیات بارگیری این جکت اقدام نموده و در کوتاهترین زمان ممکن آن را به انجام رساند.


ظفر حافظی در ادامه با اشاره به ساخت این جکت در قشم، گفت: پس از این بارگیری مرحله دوم پروژه با حمل جکت به میدان نفتی فروزان آغاز می گردد و از طرفی شناور جرثقیل دار (صدف 3000) نیز به منطقه اعزام می گردد تا عملیات نصب اجرا گردد. 
وی همچنین اظهار داشت: در سال های اخیر شرکت توانسته است پروژه های بسیاری را در زمینه نصب جکت و سکو در همه میادین نفتی به انجام رساند و می توان با قاطعیت گفت وابستگی کشور در این زمینه به صفر رسیده است.

شایان ذکر است میدان نفتی فروزان، یکی از دو میدان نفتی مشترک ایران با عربستان است که برداشت از آن و افزایش تولید همواره امر بسیار مهمی به شمار می آید.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: