تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۴۰
تعداد بازدید: ۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
همزمان با۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس شناورهای سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش و سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش گذاشتند.
به گزارش مارین نیوز، در این رژه بزرگ دریایی که 31 شهریور برگزارشد، یگان های سطحی، زیر سطحی و پروازی نیروهای دریایی سپاه و ارتش حضور داشته و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رخ مستکبران و به خصوص نیروهای فرامنطقه حاضر در خلیج فارس کشاندند.
31 شهریور 1359 با حمله هوایی عراق به چند فرودگاه در جمهوری اسلامی ایران و تعرض زمینی همزمان ارتش بعث به شهرهای غرب و جنوب کشورمان، جنگ هشت ساله حکومت صدام علیه ایران آغاز شد.


ماکت ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران، ماکت زیر دریایی جمهوری اسلامی ایران فاتح، موشک نصر، قایق هجومی شهاب، زیردریایی مربوط به صابحات و قایق هجومی رعد از جمله توانمندی‌های نداجا بودند که با بهره‌گیری از جدیدترین و به‌روزترین امکانات به نمایش گذاشته شدند.
همچنین رژه دریایی و نظامی با بهره گیری از 32 فروند پرنده نظامی شامل هلیکوپترهای سپاه و جنگنده‌های ارتش، هاورکرافت‌های نیروی دریایی ارتش و سایر شناورهای این نیرو و سپاه و نیروهای زمینی برگزار شد و شناور شهید ناظری که سال گذشته رونمایی شد، نیز نمایش داده شد.
سردار رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) به عنوان مهمان ویژه برای حاضرین در این رژه سخنرانی کرد و امیر پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش، امیردریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه از جمله حاضرین در این رژه بودند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: