تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۷۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
موسسه رده‎بندی DNV.GL پس از ممیزی شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) و صدور ۲ گواهینامه ایزو با ویرایش جدید، بر عملکرد این شرکت در زمینه رعایت استانداردهای مدیریت کیفیت و محیط زیست مُهر تایید زد.
به گزارش مارین نیوز، شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) برای نخستین بار پس از لغو تحریمها از سوی موسسه رده بندی DNV.GL که از موسسه‌ های معتبر و بزرگ عضو انجمن جهانی موسسه‌ های رده ‎بندی (IACS) است، مورد ممیزی خارجی  دقیق و موشکافانه در زمینه استانداردهای ایزو قرار گرفت.
NITC در پایان این ممیزی از سوی این موسسه بین‎ المللی، موفق به دریافت گواهینامه ‎استاندارد سیستم ‎مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵) و همچنین گواهینامه سامانه مدیریت ‎محیط ‎زیست (ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵) شد.
طراحی دقیق و بسیار عالی سیستم های ایمنی، کیفی و زیست محیطی، حفظ، تعمیر و نگهداری مناسب کشتی ‎های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران، رعایت اصول ایمنی، آگاهی دریانوردان این شرکت از ضوابط و قوانین ایمنی و اجرای آنها، کنترل و اعمال موازین محیط زیستی، اجرای صحیح برنامه ‎ها و ... از جمله مواردی است که در طی این ممیزی مورد توجه و اذعان ممیزان موسسه DNV.GL نروژ قرار گرفت.
شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) پیش از این نیز موفق به دریافت سند انطباق (DOC) بر اساس ISM Code از سوی موسسه‌ های رده‎ بندی DNV.GL و آسیا شده بود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
منظور از طراحی دقیق و بسیار عالی یعنی چه مگر نفتکش در فاز طراحی هم هست ؟؟
بهتر است از شعار بپرهیزیم و بعمل بیاییم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
--مدیران محترم شرکت ملی نفتکش با انجام ماموریتهای متعدد برون مرزی به واقع به اهمیت دریافت چنین گواهی نامه هایی واقف گشته و متوجه الزامات درون زا و پیش رونده در بازار های خارجی شده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
--بله مدیریت کنونی نفتکش رکورد ماموریتهای خارجی و افزایش جذب بازنشستگان و نفرات بی تخصص که صرفا" با پارتی یازی از بیرون آمده اند را هم شکسته است که واقعا جای تبریک و تامل دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
-شرکتهای تابعه من درآوردی در نفتکش که هیچگونه توجیه اقتصادی ندارند صرفا" جهت جذب فامیلها و وابستگان مدیریت درست شده اند که با آوردن افراد بی تخصص و پرداخت حقوقهای نجومی و پاداشهای آنچنانی و واگذاری ماشین به آنها در واقع تنها کمکی به وضعیت ملی نفتکش نمیکنند بلکه این اندک درآمدی که هست را حیف و میل میکنند.ای کاش جلوی این رانت خواریها گرفته شده و سازمان اطلاعات به این سازمان هم سری بزند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: