تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۶۱
تعداد بازدید: ۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
نمایندگان مردم در خانه ملت یک فوریت لایحه اصلاح قانون تسریع در تخلیه و بارگیری کشتی ها را پس از تشریح نظرات خود تصویب کردند.
به گزارش مارین نیوز، در نشست علنی امروز (سه شنبه، 4 مهرماه) موافقان و مخالفان به تشریح نظرات خود درباره یک فوریت لایحه اصلاح قانون تسریع در تخلیه و بارگیری کشتی ها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی پرداختند و در نهایت آن را تصویب کردند. 
سید ناصر موسوی‌لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با یک فوریت لایحه اصلاح قانون تسریع در تخلیه و بارگیری کشتی ها گفت: مشکلی برای ورود به بخش خصوصی به بخش بنادر نداریم اما باید افرادی به این بخش ورود کنند که توان تخصصی لازم را داشته باشند و این در حالی است که باید در این راستا موانعی گذاشته شود که تنها افراد تخصصی بتوانند در این بخش وارد شوند. 
علی گلمرادی در موافقت با یک فوریت لایحه اصلاح قانون تسریع در تخلیه و بارگیری کشتی ها تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود تاخیر در بحث تخلیه و بارگیری شناورها است بنابراین با تصویب لایحه مذکور می توان در تسریع و تخلیه بارگیری شناورها کمک رسانی کرد.
نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تصویب این لایحه موجبات رضایتمندی صاحبان شناور را رقم می زنیم و همچنین صاحبان کالا نیز از این لایحه به شدت استقبال می کنند زیرا می توان قیمت تمام شده را نیز کاهش داد. 

در پایاین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یک فوریت لایحه اصلاح بند 2 ماده واحده قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی ها را با 158 رأی موافق، 14 مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 218 نماینده حاضر در صحن به تصویب رساندند./ 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: