تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۶۸
تعداد بازدید: ۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
متخصصان صنعت حفاری در شرکت ملی حفاری ایران در شش ماه نخست سال جاری موفق به حفاری و تکمیل 76 حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور شدند.
به گزارش مارین نیوز، معاون مدیرعامل این شرکت در عملیات حفاری با بیان این مطلب ، اظهار کرد: از این تعداد چاه، 32 حلقه توسعه ای / توصیفی، دو حلقه اکتشافی و 42 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است .
حمیدرضا خوشایند افزود: از مجموع این چاه ها 57 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، پنج حلقه در حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره و 12 حلقه در پروژه های توسعه میادین نفتی که اجرای آن بر عهده شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) می باشد و دو حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر و تکمیل گردیده است. 
وی متراژ حفاری در مدت پیش گفته را 142 هزار و 500 متر عنوان کرد و گفت: ناوگان شرکت ملی حفاری 73 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین ملکی دارد که از این تعداد 70 دکل  خشکی و سه دکل دریایی است. 
خوشایند توضیح داد: با تلاش مستمر کارکنان عملیاتی، فنی و  پشتیبانی شرکت از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه امسال حفاری و تکمیل 13 حلقه چاه 486 روز زودتر از برنامه پیش بینی شده از سوی کارفرما به اتمام رسید که از نظر زمان ترخیص دکل و تولیدی شدن زودهنگام چاه ارزش اقتصادی قابل توجهی دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: