تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۷۴
تعداد بازدید: ۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با نصب خطوط لوله آبگیر آب شیرین کن در استان هرمزگان، احداث اسکله تفریحی در استان گیلان، ساخت رستوران دریایی در استان گیلان و ساخت سکوی تفریحی در استان مازندران موافقت کرد.
به گزارش مارین نیوز، این کمیته با نصب خطوط لوله آبگیر آب شیرین کن در استان هرمزگان و ساخت سکوی تفریحی در استان مازندران موافقت کرد. 
همچنین کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی موافقت کرد تا اسکله تفریحی و یک رستوران دریایی در سواحل استان گیلان ساخته شود.
بر اساس این گزارش، طبق بند 22 ماده 3 آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 1348 مجلس و الحاقیه تبصره مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی در سواحل کشور جلوگیری کند.
این اقدام به منظور حفاظت از سواحل کشور از آسیب های ناشی از ساخت و سازهای غیراصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری است و تمام متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظفند قبل از هرگونه اقدام جهت ساخت سازه دریایی از سازمان بنادر و دریانوردی مجوزهای قانونی را اخذ کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: