تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۷۹
تعداد بازدید: ۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
استاندار هرمزگان گفت: ورود عقلانی و کارشناسی به فعالیت‌های اقتصادی در دریا و سواحل امری لازم و ضروری است که اجرای طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست چنین شرایطی را فراهم می‌کند.
به گزارش مارین نیوز، استاندار هرمزگان در نشست هماهنگی اجرای طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در مناطق ساحلی استان هرمزگان که با حضور معاونین سازمان حفاظت محیط زیست کشور در تهران برگزار شد، طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در مناطق ساحلی استان هرمزگان را بسیار مهم و کلیدی دانست و عنوان کرد: در کنار ظرفیت‌های بزرگ محیطی در خلیج فارس و دریای عمان با محدودیت و ملاحظات زیست محیطی در بهره‌گیری از ظرفیت دریا و سواحل مواجه هستیم که نیاز است این موارد زیست محیطی به درستی رعایت شود. 
فریدون همتی ادامه داد: طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در مناطق ساحلی استان هرمزگان نقشه راه و تنظیم کننده فعالیت‌ها در این پهنه از سرزمین کشورمان است.  
همتی تصریح کرد: ورود عقلانی و کارشناسی به فعالیت‌های اقتصادی در دریا و سواحل امری لازم و ضروری است که اجرای این طرح چنین شرایطی را فراهم می‌کند. 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اجرای طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در مناطق ساحلی استان هرمزگان موجب سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌های توسعه‌ای در سواحل هرمزگان طبق اصول زیست محیطی می‌شود. 
گفتنی است، طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در مناطق ساحلی استان هرمزگان قرار است با همکاری آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن و سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان اجرا شود. 




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: