تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۸۶
تعداد بازدید: ۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
رییس اداره هواشناسی دریایی مازندران؛ صیادان و فعالان دریای خزر از بعد از دوشنبه تا چهارشنبه از فعالیت های صید و صیادی خودداری کنند.
به گزارش بولتن نیوز، رییس اداره هواشناسی دریایی مازندران با اعلام این خبر، گفت: از اواخر یکشنبه نهم مهر و بامداد دوشنبه با شمالی شدن جریان در فراساحل و نفوذ تدریجی آن به سواحل گیلان و مازندران ابتدا شاهد وزش باد‌های شدید و خیلی شدید در فراساحل و گسترش آن به سواحل و طوفانی شدن دریا هستیم.
سیدباقر سلطانی با بیا ن اینکه پیش بینی می شود ارتفاع امواج در مناطق نزدیک به ساحل حدود 1.5 متر رسیده و سرعت وزش باد نیز که بیشتر شرقی و شمال شرقی است به حداکثر 8 متر برسد افزود: برای بعد از ظهر دوشنبه تا بامداد سه شنبه یازدهم مهر سرعت وزش باد در فراساحل به 30 متر بر ثانیه (110 کیلومتر بر ساعت) و در نزدیک سواحل تا 25 متر بر ثانیه (90کیلومتر بر ساعت) خواهد رسید.
سلطانی با اشاره به اینکه بیشینه ارتفاع موج در فراساحل در این مدت تا 4.5 متر و در مناطق نزدیک به ساحل تا 3.5 خواهد رسید بهصیادان کیلکا و ماهیان خاویاری توصیه کرد: به دلیل طوفانی و موّاج دریا از بامداد دوشنبه تا چهارشنبه از فعالیت های صید و صیادی خودداری کنند.





منبع: واحدمركزی خبر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: