تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۹۴
تعداد بازدید: ۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
مدیر عامل توتال گفت: ما هنگام امضای توافق می‌دانستیم که راهی آسان در پیش نخواهد بود؛ اما ترجیح می‌دهم چالشی برای حل کردن و فرصتی مطلوب در پیش داشته باشیم تا این که توافقی امضا نکنم و فرصتی نداشته باشم.
به گزارش مارین نیوز به نقل از روزنامه فایننشال تایمز، با وجود احتمال نقض توافق هسته‌ای از سوی رئیس جمهوری آمریکا و وضع دوباره تحریم‌های این کشور علیه ایران، شرکت فرانسوی توتال قصد دارد طرح توسعه فاز ۱۱ میدان گازی مشترک پارس جنوبی را ادامه دهد و به توافق گازی خود با ایران پایبند می‌ماند.
مدیر عامل توتال اعلام کرد، هنگام امضای توافق توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی آگاه بود که راهی پر فراز و نشیب در پیش خواهد بود.


پاتریک پویان گفت: ما هنگام امضای توافق می‌دانستیم که راهی آسان در پیش نخواهد بود؛ اما ترجیح می‌دهم چالشی برای حل کردن و فرصتی مطلوب در پیش داشته باشیم تا این که توافقی امضا نکنم و فرصتی نداشته باشم.
وی اعلام کرد برای اجرای یک توافق قطعی برای طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی که بخشی از بزرگترین میدان گازی جهان به شمار می‌آید، متعهد است.
به گفته پویان، تاکنون آمریکا هیچ فشاری درباره همکاری با ایران به توتال وارد نکرده است.
وی گفت: من از دولت فرانسه دستوری دریافت نمی‌کنم و از دولت آمریکا هم دستوری دریافت نمی‌کنم؛ به این واقعیت که هر کشور می‌تواند سیاست خارجی خود را تعیین کند احترام می‌گذارم و آن را در نظر می‌گیرم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: