تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۵۲۰
تعداد بازدید: ۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
شركت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران با همكاری معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت نخستین همایش مدیریت یكپارچه دارایی پروژه های ساحلی و فراساحلی را اول و دوم بهمن ماه سال جاری برگزار می كند.
به گزارش مارین نیوز، این همایش با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی جامع و بهره گیری مناسب از فناوری های نوین نگهداری و تعمیرات در صنایع نفت و گاز كشور برگزار می گردد تا از وقوع رویدادهای ناگواری همچون ایجاد انفجار، توقف تولید و خسارت‌های گسترده جانی و مالی در این صنعت جلوگیری گردد.  
با توجه به رخدادهایی كه تا پیش از این در سالیان متمادی، در آتش سوزی پالایشگاه ها، انفجار خطوط انتقال گاز فراساحل و همچنین انفجار خطوط گاز درون شبكه ای در صنعت نفت و گاز كشور قابل مشاهده بوده است لذا بهره‌گیری از سیستمی جامع جهت پیشگیری از حوادث و افزایش طول عمر مفید تاسیسات نفتی ضروری به نظر می رسد.
لازم به ذكر است، با توجه به اینكه كه مقوله تعمیر و نگهداری را به عنوان یكی از محورهای سیستم مدیریت یكپارچگی دارایی ها دوچندان می‌كند، قدمت وطول عمر زیاد بخشی از تاسیسات نفتی و گازی در كشور می باشد.
براساس این گزارش، نخستین همایش مدیریت یكپارچه دارایی پروژه های ساحلی و فراساحلی با هدف تاكید بر اهمیت و جایگاه مدیریت یكپارچگی دارایی در صنعت نفت و گاز فراساحل كشور و همچنین ارائه برنامه ها و دیدگاه های مسئولین اجرایی و قانونگذاری كشور برگزار می گردد.
همچنین طرح نیازها و مشكلات فنی از دیدگاه شركتهای تولید كننده و بهره بردار، ارائه راه حل‌های اجرایی توسط مشاوران و پیمانكاران و ارائه ظرفیت صنایع داخلی مرتبط با خدمات مورد نیاز مدیریت دارایی از جمله اهداف برگزاری این رویداد تخصصی است.
همچنین همفكری صاحبنظران و كارشناسان مدیریت دارایی و طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات و نهایتا بررسی و ارایه آخرین فناوریها، تحقیقات، بهترین تجربیات و درس آموخته ها در زمینه نگهداری و مدیریت یكپارچگی دارایی اهداف نهایی نخستین همایش مدیریت یكپارچه دارایی پروژه های ساحلی و فراساحلی را تشكیل می دهد.
لازم به ذکر است،‌ برنامه ریزی مدیریت یكپارچه و ارزیابی ریسك، بازرسی، مانیتورینگ و تست و نگهداری و تعمیرات از محورهای این همایش می باشد.
همچنین مهلت ارسال مقالات به این همایش 10 آذر ماه 1396 می باشد. 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همایش iranaim.com مراجعه نمایند. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: