تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۵۲۸
تعداد بازدید: ۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
دبیر دومین دوره مسابقات ملی ایده بازار دریایی گفت: همزمان با برپایی سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، ایده‌های برتر در دو بخش دانش جویی و دانش‌آموزی با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی تجاری‌سازی می‌شوند.
به گزارش مارین نیوز، در راستای شناسایی افرادی دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در حوزه دریایی، مسابقه ایده بازار دریایی همزمان با برپایی سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت به‌منظور حمایت از تجاری‌سازی ایده‌های برگزیده، در دو بخش دانش جویی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود. 
تاکنون بیش از 300 ایده در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به دبیرخانه این بخش ارسال‌شده است و ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی از ایده‌هایی که مدل، ماکت یا نمونه اولیه دارند حمایت می‌کند. 
دبیر دومین دوره مسابقات ملی ایده بازار دریایی گفت: مسابقات ایده پردازی در سرتاسر دنیا، به‌ منظور گردآوری و تسریع ورود ایده‌ها به بازار تولید محصولات، با موضوعات مختلف شکل‌گرفته‌اند تا جریان تبدیل ایده به پدیده و درنهایت ورود به بازار را تسهیل و تسریع کنند، ازاین‌رو دومین دوره این مسابقات توسط دبیرخانه مرکز رشد نوشهر و با اعمال تغییراتی در راستای کاربردی کردن ایده‌ها و حمایت بیشتر از تجاری‌سازی آن‌ها، توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و پارک علم و فناوری مازندران در سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزار خواهد شد.
مجید یوسفی گفت: در این بخش از مسابقات، علاوه بر تقدیر از 10 ایده برتر دانش جویی و دانش‌آموزی جوایز نفیسی به 3 ایده برتر اهداء می‌شود. 

لازم به ذکر است، دبیرخانه این مسابقات در مرکز رشد واحدهای فناوری وابسته به دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) و پارک علم و فناوری مازندران برقرار است.
گفتنی است، سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت با مشارکت ارگان‌ها و نهادهای دریایی 9 الی 11 آبان ماه سال جاری در تهران،باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: