تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۵۴۶
تعداد بازدید: ۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به نشست هیئت رئیسه فراکسیون بنادر دریانوردی و توسعه دریایی با اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: در این نشست موضوعات مهم و نیازها و مشکلات بنادر استان تشریح شد.
به گزارش مارین نیوز، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اظهار داشت: تمام تلاش خود را در راستای تامین منافع استان و خواسته‌های مردم به کار گرفته و تلاش داریم که بهترین اقدامات را در راستای توسعه و ارتقای استان در زمینه‌های مختلف داشته باشم.

تفکیک اسکله بندر دیلم
حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری به نشست هیئت رئیسه فراکسیون بنادر دریانوردی و توسعه دریایی با رئیس سازمان بنادر و اعضای هیئت رئیسه اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست موضوعات مهم و نیازها و مشکلات بنادر استان تشریح شد.
وی از تشریح مشکل زمان‌بر بودن تخلیه شناورها در بنادر ریگ، گناوه و دیلم و همچنین توسعه اسکله‌های گناوه و بندر ریگ و تفکیک اسکله صیادی بندر دیلم از بندر تجاری خبر داد و بیان کرد: با قول مساعد رئیس سازمان بنادر امیدوار به رفع این مشکلات هستیم.

افتتاح اسکله جزیره نگین بوشهر
خدری از افتتاح اسکله جزیره نگین بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: لایروبی جزیره شیف از دیگر موضوعاتی بود که برای رفع آن با رئیس سازمان بنادر رایزنی کردیم.
وی از تلاش برای رفع مشکل تردد اهالی جزیره خارگ خبر داد و اضافه کرد: مقرر شد کمیته‌ای در زمینه وضعیت کشتی اروس مهیار تشکیل و روند از ابتدا تا بهره‌برداری را پیگیری کنند که در همین راستا هفته آینده جلسه‌ای با مراجع نظارتی در استان خواهم داشت./


منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: