تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۵۵۱
تعداد بازدید: ۲۴۴۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از انعقاد قرارداد خرید دو فروند کشتی اورژانس دریایی با هلندی ها در هفته گذشته خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن اشاره به اینکه موضوع خرید این دو فروند کشتی از جمله مفاد تفاهمنامه همکاری دو جانبه میان وزارت بهداشت و سازمان منطقه آزاد اروند است، گفت: پیشتر این تجهیزات در منطقه نبود و ما در حال طی مراحل خرید و ورود آنها به منطقه ایم که با انجام این کار ارائه خدمات به نقاط حاشیه ای و دریانوردان بهتر و گسترده تر می شود. 
علیرضا آموزنده افزود: ظرف دو ماه آینده۱۰ دستگاه آمبولانس آی. سی. یو و ان. آی. سی. یو را به منطقه وارد می کنیم که این اتفاق برای نخستین بار در سطح کشور رخ می دهد، ورود این کشتی مجهز به بهترین امکانات نقطه عطفی برای منطقه و اقدامی بسیار اساسی و حائز اهمیت در حوزه خدمات درمانی است، این کار با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند به انجام می رسد. 
آموزنده تصریح کرد: به زودی قرارداد خرید و ورود هلی کوپتر اورژانس را نیز با رعایت  استانداردسازیهای وزارت بهداشت و نکات قابل تائید تیم کارشناسی منعقد می کنیم که اگر چنین شود نیازی به استقرار بسیاری از پزشکان در مناطق دورتر نداریم. 
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: باید بکوشیم تا از امکانات پیشرفته با قیمت تمام شده کمتر و کیفیت بالاتراستفاده کنیم چرا که اقتصاد سلامت ما را به انجام این کار وامی دارد. 


منبع: مهر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
1
این آقا ظاهرا اقتصاد مقاومتی را نادیده گرفته است. ما توان ساخت این شناورهای بسیار ساده را در داخل داریم پس چطور اجازه خرید خارج را میدهند.چرا جلوی خرید آنرا نمیگیرند؟؟؟
پاسخ ها
کارشناس دریایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
محمد آقا توجه داشته باش که دو صنعت کشتی سازی و هوا یی نیازمند استانداردهای بین المللی می باشد و متاسفانه کشور ما فاقد این استانداردها است و دلیل کندی و بی کیفیتی صنعت خودرو سازی ما نیز بدلیل این است که این صنعت نیاز به استاندارد جهانی ندارد و الا یا درست میشد و یا اجازه ساخت داخل نمی دادند
حسن رضا صفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
جناب آقای کارشناس دریایی عزیز
سلام و عرض ادب
همانگونه که فرموده اید صنعت و حمل و نقل دریایی یک صنعت بین المللی است که در آن کدها کنوانسیونها و استانداردهای بین المللی حاکم هستند.
این استانداردها سه دسته کلی دارند:
1. کدها، کنوانسیونها و مقررات بین المللی مصوب سازمان جهانی دریانوردی و مقررات ملی
2. قوانین و مقررات موسسات رده بندی
3. استاندارهای کیفی سایر موسسات استاندارد که تقریبا بصورت تجمیع شده در بخش دوم توسط موسسات رده بندی انتشار می یابند.
خوشبختانه از حدود 8 سال پیش موسسه رده بندی ایرانیان استاندارهای بین المللی خود را منتشر نموده که جنابعالی و سایر علاقه مندان و کاربران می توانند با مراجعه به وب سایت موسسه و یا دفاتر آن این استانداردها را دریافت کنند.
شاغل در ایزوایکو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
محمد جان کمی تفکر

هرچند هدف شما تنها رضایت آقایان است که هزینه شما را پرداخت می کنند تا در سایتها پرسه بزنید و نظرات جانبدارانه بزنید.
ما توان بالقوه ساخت را داریم ولی مدیریت ضعیف ما در ساخت این اجازه را به مشتریان می دهد که شناور مورد نظرشان را به مدیریتی توانا بسپارند.
اگر می خواهیم اجازه ساخت شناور از خارج را ندهیم، علاجش گریه جلوی دوربین و شانتاژ بازی نیست بایستی از اصلاح خودمان شروع کنیم. توان پایین مدیریتی توان ما را زیر سوال برده.
منکر هم نمی توانیم بشویم
بوعذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
دقیقا من با نظر شما کاملا موافقم،اگر این توان نبود،شناورهایی مثل کاتاماران کشتی سازی اروندان،شناورهای اقیانوس پیمای نفتکش و کانتینر بر کشتی سازی ایزویکو مثل ایران اراک،ایران فهمیم،شناوردریاپاک،شناور اقیانوس شناسی صنایع دریایی شهید درویشی و کلی شناور دیگه که طی چند سال گذشته اب اندازی و بهره برداری شدن،در داخل کشور ساخته نمیشد،واقعا بنظر من در شرایط فعلی،سازمان منطقه آزاد اروند با وجود اینکه،بزرگترین شرکت آلومینیوم کار تو همون منطقه خودشه،بره از خارج خرید کنه،ظلم بزرگی به صنعت کشتی سازی کشور و منطقه خودش کرده.اگر واقعا اقایون فکر میکنن که کار نشد داره،طرحو میتونن از همون هلندیا بخرن،که ماموریت خارجشونو داشته باشن و داخل ساخته بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
آیا میدانید که کشتی های به اصطلاح اقیانوس پیمای ایران کاشان و فهیم هنوز تحویل نشده و با کوله باری از ایرادات فنی کنار اسکله ایزوایکو دارند زنگ میزنند؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: