تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۵۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
پایگاه خبری – تحلیلی دریایی مارین نیوز با هدف اطلاع رسانی صحیح، سریع و دقیق، سهوا و عمدا قصد اهانت به اشخاص حقیقی و حقوقی را نداشته و ندارد و در جریان سفارش اخیر شرکت کشتیرانی ج.ا.ا به کشور کره بر اساس اخلاق، اعتقادات و قوانین آمادگی دارد پاسخ های این شرکت را منتشر نماید.
شرایط استراتژیک کشورمان در حوزه خلیج فارس و جهان و جایگاه خاص حمل و نقل دریایی در کشور، توسعه و ساخت شناورهای مختلف دریایی و نیز تعمیر و نگهداری آنها همواره دارای اهمیت خاص بوده و نیاز به توجه ویژه براساس توسعه زیرساخت های آن می باشد.
بر این اساس پایگاه خبری - تحلیلی دریایی ایران مارین نیوز بنابر رسالت خود با توجه و عنایت به بیانات و تدابیر رهبری در راستای استفاده حداکثری از توان داخل گام برداشته و سعی در پیگیری موضوعات مختلف دریایی کشور دارد و همیشه بر توسعه و پیشرفت این حوزه مهم و اشتغالزا از اقتصاد کشور تاکید نموده است.
مارین نیوز، همانطور که در سایت نیز درج گردیده است، رسانه ای دریایی، مستقل و بدون وابستگی به جریانهای خاص سیاسی است که در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران سعی در اطلاع رسانی صحیح، سریع و دقیق به جامعه دریایی کشور مطابق با عرف خبرگزاری را دارد.
این پایگاه خبری در جریان سفارش اخیر شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به کشور کره با حفظ امانتداری در این حرفه، تلاش داشت تا دیدگاه های مختلف نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان را منعکس نماید و به دنبال ایجاد تنش و اختلاف در بین ارگانهای و مسئولین نبوده و نمی باشد و اعتقاد داریم در این رسانه مسایل و اختلافات مربوط به حوزه دریا نباید جنبه شخصی یابد. 
خاطر نشان می سازد، پایگاه خبری – تحلیلی دریایی مارین نیوز، سهوا و عمدا قصد اهانت به اشخاص حقیقی و حقوقی را نداشته و ندارد و مطالب درج شده در این سایت توسط خبرگزاری ها و کارشناسان صنایع دریایی منتشر شده و تحریریه مارین نیوز در تولید آن نقشی نداشته و بیانگر دیدگاه های مارین نیوز نبوده و نمی باشد. بر این اساس برخی مطالب که شائبه بی احترامی به مدیرعامل محترم و دیگر مسئولین شرکت کشتیرانی ج.ا.ا را دارد مورد تایید این رسانه نیست و از ایشان پوزش می طلبد. 
لازم به ذکر است، بر اساس اخلاق، اعتقادات و قوانین مطالب مورد بحث پس از اعتراض این شرکت اصلاح گردید. این پایگاه خبری آمادگی دارد پاسخ های شرکت کشتیرانی ج.ا.ا را بدون کم و کاست در اولین فرصت منتشر نماید. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: