تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۵۶۲
تعداد بازدید: ۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
نخستین دوره مسابقات جام دریا ربات های زیرسطحی دانش آموزان استان مازندران در فریدونکنار برگزار شد و دانش آموزان منتخب به مسابقات کشوری تهران که ماه آینده برگزار می شود، راه یافتند.
به گزارش مارین نیوز، مدیر پژوهشسرای مرحوم خبازی فریدونکنار با بیان اینکه از خرداد ماه امسال برنامه ریزی های مربوط برای برگزاری این جام انجام شده است، افزود:  تعداد 15 تیم از شهرستان های رامسر، تنکابن، چالوس، ساری یک، ساری دو و فریدونکنار در این رقابت ها شرکت کردند.
شیرپور با تاکید بر اینکه 75 دانش آموز در این مسابقات یک روزه حضور داشتند، تصریح کرد: هدف از برگزاری نخستین دوره مسابقات جام دریا ربات های زیرسطحی دانش آموزان مازندران در فریدونکنار، آشنایی دانش آموزان سراسر استان با مفاهیم ربات های زیرسطحی و دریا با توجه به وجود نقاط فراوان ساحلی در مازندران بوده است.
این مسؤول از کشف خلاقیت و ایده های نو در این دوره از مسابقات خبر داد و بیان کرد: دانش آموزان منتخب به مسابقات کشوری تهران که ماه آینده برگزار می شود، راه یافتند.
شیرپور گفت: در پایان این رقابت ها در ساختمان پژوهشسرای مرحوم حاج امراله خبازی فریدونکنار تیم چلچله دریایی تنکابن به مقام قهرمانی رسید و تیم های شاتل و S and H فریدونکنار به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: