تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۵۹۰
تعداد بازدید: ۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
دبیر بخش برگزاری سمینارها و کارگاه های علمی "سومین جشنواره دریا مسیر پیشرفت": سمینارها و سخنرانی های آموزشی با عناوین مختلفی در حوزه دریایی با همکاری سازمانها، ارگانها و شرکتهای دریایی کشور در این جشنواره برای دانش آموزان و دانش جویان برگزار خواهد شد.
به گزارش مارین نیوز، دبیر بخش سمینارها و کارگاه های علمی "سومین جشنواره دریا مسیر پیشرفت" با بیان اینکه مطابق برنامه ریزی های صورت پذیرفته 16 سمینار علمی با عناوین مختلف در حوزه دریایی و با در نظر گرفتن موضوعاتی شامل ایده پردازی، توسعه کسب و کار، مباحث فراساحلی، مباحث فنی کشتی و کشتیرانی و غیره تدوین شده اند، اظهار داشت: این سمینارهای علمی با همکاری سازمانها، ارگانها و شرکتهای دریایی هم چون کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت توسعه پترو ایران، شرکت حفاری شمال، انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه های دریایی، انجمن دریانوردان تجاری و سایر ارگان های دریایی با هماهنگی موسسه رده بندی ایرانیان در این جشنواره برگزار خواهد شد. 
اسماعیل مسعودی با اشاره ارتقای کمی و کیفی سمینارهای این دوره افزود: این سمینارها در سه حوزه مختلف دانش آموزشی، دانشجویی و صنعتی برگزار می گردند. 
وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این سمینارها آشنایی بیشتر دانشجویان با مباحث صنعتی و ترقیب دیدگاه های فنی در بین جامعه صنعتی دریایی و همچنین آشنایی دانش آموزان با رشته مهندسی دریا و دریانوردی و فراهم آوردن محیط علمی پویا در این دوره از جشنواره است که به شرکت کنندگان این سمینارهای آموزشی، گواهی نامه حضور در دوره توسط موسسه رده بندی ایران اعطا خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در این سمینارها می توانند با علاوه بر ثبت نام حضوری به صورت ایمیل (به آدرس TC@ics.org.ir)، تلفن 42186152 و یا از طریق ربات تلگرامی به آدرس @ics_robot اقدام به ثبت نام سمینارها نمایند.


خاطر نشان می شود، "سومین جشنواره دریا مسیر پیشرفت" باهدف ترویج، فرهنگ‌سازی، توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری و معرفی فن آفرینان بعنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان در صنعت دریایی کشور با برنامه‌هایی جامع از 9 تا 11 آبان ماه در باغ‌موزه دفاع مقدس تهران برگزار خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: