تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۵۹۷
تعداد بازدید: ۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
مدیر گروه نفت و گاز شرکت مهندسین مشاور هندسه پارس با اعلام خبر شروع عملیات لایروبی خطوط لوله دریایی آبگیر پروژه آب شیرین‌کن ساقی کوثر بندر عباس، گفت: در حال حاضر عملیات لایروبی از سمت suction chamber به سمت ساحل (عمق‌های کم) در جریان است و مصالح حاصل از لایروبی در نزدیکی ساحل دپو می‌شود.
به گزارش مارین نیوز، مدیر گروه نفت و گاز شرکت مهندسین مشاور هندسه پارس، با اعلام این خبر گفت: شروع عملیات لایروبی خطوط لوله دریایی آبگیر پروژه آب شیرین‌کن ساقی کوثر بندر عباس (آب آسیا) از اول مهر ماه آغاز شده است. 
مهندس کرمی افزود: در این پروژه خطوط لوله آبگیری از دریا شامل 6 خط به قطر 2/7 متر از جنس HDPE و خطوط لوله آب برگشتی شامل 3 خط به قطر 2/7 متر از جنس HDPE می‌باشد. این 9 خط در یک ترنچ دریایی که با مقطع ذوزنقه‌ای با عرض کف 42 متر و شیب دیوارهای 1V:5H و طول حدود 2300 متر در کف دریا حفر می‌شود نصب خواهد شد.


وی ادامه داد: حجم لایروبی بالغ بر 1/100/000 مترمکعب بوده و تا تراز -15.omCD یا عمق حدود یا عمق حدود 20 متری لایروبی انجام می‌شود. در حال حاضر عملیات لایروبی از سمت suction chamber به سمت ساحل (عمق‌های کم) در جریان است و مصالح حاصل از لایروبی در نزدیکی ساحل دپو می‌شود. 

گفتنی است، شرکت مهندسین مشاور هندسه پارس در این پروژه عهده‌دار نظارت کارگاهی و عالیه می‌باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: