تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۱۹
تعداد بازدید: ۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
رئیس کمیته بنادر، دریانوردی و صنایع دریایی کمیسیون عمران پارلمان با بیان اینکه مجلس به این حوزه دریا ورود کرده است،گفت: قوانین خوبی داریم و هر جا که نیاز باشد قانونی تصویب شود مجلس ورود خواهد کرد و در راستای ایجاد زیرساخت های مناسب جهت توسعه این صنعت چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی، آمادگی برای فراهم نمودن تسهیلات لازم را دارد.
به گزارش مارین نیوز، رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص اقدامات و  برنامه های مجلس در حوزه صنایع دریایی، اظهار داشت: مجلس آمادگی کامل دارد تا هر کمکی از دستش بر می آید برای بحث بنادر و صنایع دریایی انجام دهد. در حال حاضر جلسات خوبی با سازمان بنادر و دیگر دستگاههای مرتبط با صنایع دریایی داریم. 
دکتر حسین هاشمی تختی تاکید کرد: ضمن توجه به توسعه و پیشرفت صنایع دریایی مراقبت از دریا را هم مدنظر داریم، چون دریا را یک موهبت الهی می دانیم، ظرفیت بسیار بالایی در ابعاد مختلف دارد و باید در بحث آبزیان، تجارت، گردشگری، بانکرینگ، کشتیرانی، کشتی سازی، فراساحل و ... اقداماتی صورت گیرد. 
رئیس کمیته بنادر، دریانوردی و صنایع دریایی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجلس به این حوزه ورود کرده و جلسات مختلفی را با مسئولین و کارشناسان داشتیم، گفت: قوانین خوبی داریم و هر جا که نیاز باشد قانونی تصویب شود مجلس ورود خواهد کرد و همچنین در راستای ایجاد زیرساخت های مناسب جهت توسعه این صنعت چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی، مجلس آمادگی برای فراهم نمودن تسهیلات لازم را دارد. 
وی در پاسخ که این جشنواره و فرهنگ سازی ها را چطور می بینید، بیان داشت : من نماینده بندرعباس و دریایی هستم و به جشنواره ها و همایش های دریایی علاقه مندم، روز گذشته مطالب تئوری خوب و همچنین نکاتی در این جشنواره گفته و مطرح شد، امروز هم در اینجا دستاوردهای دانش آموزان و صنعتگران، شرکت های دانش بنیان و ... را آمده ایم ببینیم و درجریان قرار بگیریم تا اگر موانعی است کمک کنیم که ان شاء ا... برطرف شود. 
 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: