تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
سومین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" برگزیدگان خود را در بخش ها و مسابقات مختلف دانش آموزی و دانش جویی شناخت.
به گزارش مارین نیوز، سومین جشنواره "دریا مسیر پیشرفت" 9 تا 11 آبان ماه سال جاری در تهران برگزار شد و دانش آموزان و دانش جویان مختلف حتی از دانشگاه هایی که دارای رشته دریایی نبوده و یا نزدیک به دریا نیستند در این جشنواره حاضر شدند که به نظر نقطه قوت این جشنواره بود. در مراسم اختتامیه این جشنواره از برگزیدگان مسابقات و بخش‌های مختلف به شرح زیر تقدیر شد. 

ایده بازار دریایی 
مسابقات ایده بازار در مقطع دانش جویی از بخش‌های جذاب این جشنواره بود كه نورا برزكار، علی امیرزاده به ترتیب مقام اول تا دوم و هادی توحیدی و عرفان حسینی مشترکا مقام سوم را از آن خود كردند. 
در بخش دانش آموزی این مسابقات نیز هستی شکاریار، مهدی فتحی پور و مهدی گودرزی املشی نیز مقام اول تا سوم را بدست آوردند. 

ربات های زیر دریایی (ROV)  
در بخش ربات های زیر دریایی (ROV) تیم MRL از دانشگاه آزاد قزوین مقام اول، تیم آرتمیا از دانشگاه صنعتی قم مقام دوم و تیم کاوش از دانشگاه صنعتی شریف مقام سوم را کسب کردند. 

شناورهای هوشمند 
شناورهای هوشمند از دیگر بخش‌های مورد توجه در این جشنواره بود كه در این بخش تیم علوم و تحقیقات از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات مقام اول، تیم شهید ستار محمودی از دانشگاه امام خامنه‌ای‌ مقام دوم و همچنین تیم شهید رودكی از دانشگاه امام خامنه‌ای‌ مقام سوم را كسب كردند. 

شناورهای كنترل از راه دور 
در مسابقات شناورهای كنترل از راه دور در بخش دانش‌آموزی محمد سعید آقایی، آروین هایراپت یانس و هدی رحمانی دوست و سید فرزین آسیایی به‌عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند. 

شناورهای زیرسطحی دانش آموزان 
در بخش شناورهای زیرسطحی دانش آموزان هدی رحمانی دوست، حسین بابكی و محمد معین مساحی به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود كردند. 

بخش های دیگر
همچنین از میان 3 هزار نفر شرکت کننده در بخش های مختلف نقاشی، وبلاگ، عکس، مقاله و کاریکاتور، 64 نفر به عنوان برگزیدگان در بخش دانش آموزی معرفی شدند. 

نقاشی
برديا افشار، نارگل سادات رسول زاده، کوروش حقیقی در مقطع اول ابتدایی توانستند در بخش نقاشی به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دهند. همچنین در مقطع دوم ابتدایی شایان روحی لمراسکی، نگار رودباری فرد و شمینا غیاثوند نیز به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وبلاگ
در بخش وبلاگ پس از ارزیابی های صورت گرفته در بخش دانش آموزی هستی زندیه، ریحانه هادی پور و امید کریمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. همپجنین در همین بخش در مقطع دوره دوم متوسطه مینو علی قوچی، کیمیا نادری و ملیکا یوسفی نیز توانستند به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کنند.

مقالات علمی و پژوهشی
در بخش مقالات پژوهشی نیز دانش آموزان پس از ارزیابی های صورت گرفته توانستند در دو مقطع اول و دوم متوسطه خوش بدرخشند. 
در دوره اول متوسطه الینا مهدیخانی، "دریا وفایی، ملیکا غنچی و الناز معصومی" همچنین فاطمه و زهرا منصور سمائی  به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
در همین بخش در دوره دوم متوسطه مبینا مقدسی مقام اول را به خود اختصاص داد.

ابداعات و اختراعات 
در این بخش جذاب و پر ایده فربد فاطمیان و مهدی علی اصغر زاده مقام نخست محمد و بهروز ریاحی مقام دوم و مهدی فتحی پور به همراه پرهام اویسی مقام سوم و همچنین حجت حسنی و سید حسین طباطباییمقام سوم را از آن خود کردند.

کاریکاتور 
در این بخش نگار غریب، فاطمه اسکندری و صدف گلشنی به ترتیب رتیه اول تا سوم را از آن خود کردند.

ماکت
برگزیدگان در دوره اول متوسطه علی احمدی، ابراهیم تاک و محمد صادق نظری و ارسلان مریدی رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند و در بخش دوره دوم متوسطه پریسا داود بیگی و زهرا زهدی رتبه اول و دوم را کسب کردند.

عکاسی 
فواد غلامشاهی کشکوئه، غزل مرادی ، نگار مصحف همپجنین کوثر قادری به ترتیب رتبه اول تا سوم را در مقطع دوره دوم متوسطه  از آن خود کردند. همجنین در دوره اول متوسطه علیرضا حزنی، فائزه خدا بخشی اقدام و محمد مهدی سایرا غیومی مقام اول تا سوم را در مقطع اول دوره متوسطه کسب کردند. 

فيلم کوتاه
بخش فيلم کوتاه که در این بخش مهدیه ضیائی مهر مهسا صالحی سحر مختاری مقام اول و سپهر سعیدی و علی نیازی مقام دوم همجنین سپیده سارا شیدی مقام سوم را از آن خود کردند.  
 
ساخت جكت های نفتی
در این مراسم جوایز در بخش جكت های نفتی در مقطع متوسطه اول به تیم سهام خیام، تیم نوآور ٢ و تیم شایسته ٢ اهدا شد و نامبردگان به ترتیب مقام اول تا سوم رو از آن خود كردند.
در همین بخش در دوره متوسطه دوم دخترانه تیم پایدار، تیم one direction و تیم زهرا٣ به ترتیب مقام اول تا سوم را كسب كردند. و اما در مقطع متوسط اول پسرانه تیم اندیشه پویا ٩ و تیم اندیشه پویا ١٠ ، همچنین تیم خلاق( f6-c) و تیم سالكان زهرا از تیم‌های برگزیده بودند كه از آن‌ها تقدیر شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: