تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۳۳
تعداد بازدید: ۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره جایگاه سازمان صنایع دریایی در پدافند زیستی کشور گفت: امروز صنایع دریایی با توجه به پتانسیلی که در حوزه طراحی انواع شناورهای سطحی، زیر سطحی و تندرو دارد، به خوبی توانسته در پدافند غیر عامل نقش ایفا کند.
به گزارش مارین نیوز، رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز یکشنبه در نمایشگاه صنعت بومی پدافند زیستی اظهار کرد: امروز جایگاه بسیار خوبی در پدافند غیر عامل داریم و در این نمایشگاه هم دستاوردهای خوبی در حفاظت انفرادی، جمعی، سامانه ها و تجهیزات و پزشکی و زیستی داشتیم.
امیر دریادار امیر رستگاری افزود: این دستاوردها نشان از نگاهی راهبردی به موضوع پدافند غیر عامل دارد. امروز کشور ما مصونیت‌بخشی بسیار خوبی در بخش نظامی و غیر نظامی دارد که می تواند در مقابله با بحران های سخت نظامی و غیر نظامی، به خوبی مدیریت و نسبت به کاهش هزینه و آسیب ها به شدت عمل کند.
وی درباره جایگاه سازمان صنایع دریایی در پدافند زیستی کشور گفت: امروز صنایع دریایی با توجه به پتانسیلی که در حوزه طراحی انواع شناورهای سطحی، زیر سطحی و تندرو دارد، به خوبی توانسته در پدافند غیر عامل نقش ایفا کند.
رئیس سازمان صنایع دریایی در همین باره افزود: ما با طراحی و ساخت شناورهای جستجو، نجات و آمبولانس دریایی و کشتی های بیمارستانی، آمادگی داریم تا جامعه دریایی را در ساخت نیازهای خود در حوزه پدافند غیر عامل کمک کنیم. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: