تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۴۳
تعداد بازدید: ۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
مدیرعامل تاید واتر از همکاری با شرکت مشترک چینی -کره‌ای برای خارج‌سازی شناورهای مغروق خور موسی خبر داد و گفت:‌ تاید واتر در پسکرانه بندر شهید رجایی در بخش پایانه‌ها حضور دارد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل تاید واتر با اعلام این خبر، اظهار کرد: تایدواتر کار عملیاتی خارج‌سازی 7 فروند از شناورهای مغروق را شروع کرده و امیدواریم این برنامه در بازه 21 ماهه قرارداد اجرا کنیم.
مهدی اعتصام تصریح کرد: این شناورها در محدود دریایی بندر امام خمینی (ره) قرار دارند؛ تعدادی از شناورها داخل خور موسی و تعدادی نیز خارج از آن قرار دارد.
وی خروج مغروق‌ها برای ایمن‌سازی خور انجام می‌شود، افزود:این کار با شرکت مشترک چینی و کره‌ای با تجهیزات تخصصی تایدواتر در حال انجام است.
وی با یادآوری این‌که عملیات خارج‌سازی دو فروند شناور از 17 شهریور امسال آغاز شده است، بیان کرد:‌ این کار در روند ایمن‌سازی،‌سرعت کشتی‌ها و سرعت کشتی‌ها در بندر امام خمینی موثر خواهد بود،‌چراکه در حال حاضر کشتی‌ها مجبورند مسیر زیگ‌زاگ مانندی را طی کنند.
مدیرعامل تاید واتر با اشاره به سالویج دو فروند شناور در اروندرود، اظهار کرد:‌ تاید واتر در پسکرانه بندر شهید رجایی در بخش پایانه‌ها حضور دارد و در پورت اپراتوری این بندر حضور نداریم.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: