تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
در دومین روز از برگزاری نمایشگاه یوروپورت 2017 در کشور هلند، هیات ایرانی از شرکت کشتی سازی هلند شیپیارد، یکی از بزرگترین کارخانجات کشتی سازی در این کشور، بازدید به عمل آوردند.
به گزارش خبرنگار مارین نیوز از هلند، در دومین روز از برگزاری نمایشگاه یوروپورت 2017 در کشور هلند، هیات ایرانی در ادامه برنامه ها و فعالیت های خود در این کشور از شرکت کشتی سازی هلند شیپیارد، یکی از بزرگترین کارخانجات کشتی سازی در این کشور، بازدید به عمل آوردند.


شرکت کشتی سازی هلند شیپیاردز "HOLLAND SHIPYRADS" از سال 1981 فعالیت خودش را در زمینه های مختلف از جمله کشتی سازی و صنایع فراساحلی آغاز کرده است. 
مهمترین فعالیت این کارخانه در حوزه ساخت انواع یدک کش ها، کشتی های لایروب، انواع بارج و شناورهای کوچک مسافری است. 
در ابتدای این بازدید مارکو هگن دوورن Marco Hoogendoorn، مدیر بازرگانی این شرکت به معرفی خلاصه تاریخچه و عمده ترین فعالیت ها و دستاوردهای این کارخانه پرداخت. 
گزارشاتی از نحوه ساخت شناورهای این کارخانه و ارائه فیلم های کوتاه از ساخت مهم ترین پروژه های این شرکت از مهمترین نکات گفته شده از سوی وی بود. 
در ادام از قسمتهای مختلف یارد کارخانه توسط تیم اعزامی بازدید بعمل آمد و توضیحات تکمیلی از بخش های مختلف توسط مسئول مربوطه ارائه گردید. 
مدیربازرگانی این شرکت از علاقه مندی و همکاری با کشتی سازی های ایران و تعریف پروژه های مشترک جهت گسترش روابط صنعتی بین ایران و هلند خبر داد. 
لازم به ذکر است، این شرکت در کشورهای مختلف از جمله چین، کره جنوبی و سیرالئون شعبه و مراکز ساخت داشته و فعالیت های خود را در بازارهای مختلف جهانی گسترش داده است. 










ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: