تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۴۶
تعداد بازدید: ۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
در حاشیه برگزاری سی و هشتمین دوره نمایشگاه یوروپورت هلند، شرکت کشتی سازی اروندان موفق به امضای تفاهم نامه با شرکت دامن هلند شد که در راستای این تفاهم نامه یکی از زیرمجموعه های شرکت نفت فلات قاره یک فروند کشتی یوتولیتی جهت ساخت به شرکت کشتی سازی اروندان تحت لیسانس دامن DAMEN سفارش داد.
به گزارش خبرنگار مارین نیوز از هلند، در حاشیه برگزاری سی و هشتمین دوره نمایشگاه یوروپورت، تحت عنوان یوروپورت 2017 و حضور موثر و قدرتمند پاویون تخصصی ایران در این گردهمایی بزرگ صنایع دریایی و فراساحلی، شرکت کشتی سازی اورندان موفق به امضای تفاهم نامه با شرکت دامن هلند "DAMEN" شد. 


این تفاهم نامه پیرامون مباحثی نظیر ساخت شناور در یارد کشتی سازی اروندان، آموزش نیروی انسانی، انتقال تکنولوژی و ... به امضاء رسیده است. 
تفاهم نامه مذکور می تواند به ارتقاء صنعت کشتی سازی جمهوری اسلامی ایران کمک شایانی کند و همین طور پای دیگر شرکت های مطرح و بزرگ فعال در حوزه صنایع دریایی را برای سرمایه گذاری در ایران باز نماید.
لازم به ذکر است، در راستای این تفاهم نامه یکی از زیرمجموعه های شرکت نفت فلات قاره یک فروند کشتی یوتولیتی جهت ساخت به شرکت کشتی سازی اروندان تحت لیسانس دامن DAMEN سفارش داد. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: