تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
در جریان بازدید هیات تخصصی دریایی ایران از کارخانه کشتی سازی دامن DAMEN هلند، نماینده بازرگانی این شرکت ضمن امیدواری به افزایش همکاری ها در آینده نزدیک، خواستار افزایش تعاملات در حوزه کشتی سازی و فراساحل با ایران شد.
به گزارش مارین نیوز، کشتی سازی دامن DAMEN هلند از سال 1927 میلادی شروع به فعالیت نموده و یکی از بزرگترین کارخانجات کشتی سازی اروپا محسوب میشود. این شرکت دارای 32 یارد کشتی سازی در سراسر جهان بوده و بیش از 9000 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.
میزان گردش مالی این شرکت بطور میانگین دو میلیون یورو در سال بوده و بین 120 تا 160 کشتی در سال به مشتریان خود تحویل می دهد. 
همزمان با برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه یوروپورت روتردام هلند، بازدیدی توسط هیات اعزامی تخصصی دریایی ایران از این کارخانه انجام گرفت. 
ضمن بازدید از مرکز طراحی، نحوه رشد و تکامل این شرکت از ابتدای فعالیت تا کنون توسط نماینده فروش محصولات دامن در ایران بصورت خلاصه معرفی گردید.  
ساخت انواع شناورهای پشتیبانی، بارج، لایروب ها، شناورهای تفریحی، سکوهای فراساحلی از جمله مهمترین فعالیت های جاری این شرکت بوده که در سراسر جهان محصولات این شرکت به فروش می رسد. 
یکی از عمده ترین فعالیتهای DAMEN در حوزه تعمیر شناورها بوده است بطوریکه در سال پیش از 1500 فعالیت تعمیراتی توسط این شرکت بر روی شناورها صورت گرفته است. 
مهمترین اهداف این شرکت برای حضور در بازارهای جهانی عبارتند از تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن، ارائه کمترین قیمت با بالاترین کیفیت و داشتن گارانتی محصولات که باعث رشد چشمگیر آن شده است. 
در ادامه این بازدید، هیئت ایرانی از کارگاه های ساخت شناور و یاردهای این شرکت بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با جدیدترین محصولات در دست ساخت آن آشنا شدند. 
طی این بازدید نماینده بازرگانی دامن DAMEN ضمن امیدواری به افزایش همکاری ها در آینده نزدیک، خواستار افزایش تعاملات در حوزه کشتی سازی و فراساحل با ایران شد. 

گفتنی است، در جریان این بازدید پرچم جمهوری اسلامی ایران در این شرکت برافراشته شد. 



















ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: