تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۵۶
تعداد بازدید: ۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا در نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی کشورمان از اخذ تاییدیه برای واردات ماهی قزل آلا از ایران خبر داد و تصریح کرد: ما آماده تبادل دانش و فناوری با ایران هستیم.
به گزارش مارین نیوز، کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستائی اتحادیه اروپا عصر شنبه در نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی کشورمان، خواستار دستیابی به راهبرد برد-برد میان ایران و اروپا شد و اطمینان داد که اتحادیه اروپا قاطعانه همکاری های خود را با ایران در چارچوب برجام ادامه می دهد و برای ادامه همکاری سایر کشورها با ایران نیز تلاش خواهد کرد.


فیل هوگان به موانع بانکی برای توسعه همکاری اتحادیه اروپا و ایران اشاره کرد و اظهار داشت: به نفع دو طرف است که محدودیت های بانکی برطرف شود.
وی افزود: برای پیشبرد سریع تر همکاری های بلند مدت و میان مدت میان دو طرف، باید استانداردهای یکنواخت و شفافیت و ثبات در قوانین در زمینه ایمنی مواد غذایی داشته باشیم.
فیل هوگان با بیان این که اتحادیه اروپا برای انتقال نوآوری ها به ایران هیچ محدودیتی ندارد، تصریح کرد: ما آماده تبادل دانش و فناوری با ایران هستیم.
کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا از اخذ تاییدیه برای واردات ماهی قزل آلا از ایران خبر داد.
فیل هوگان عصر شنبه در حاشیه این نشست، گفت: تفاهمنامه همکاری مشترک کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا و ایران که امروز امضا شد، آغاز دوره جدیدی در تاریخ همکاری کشاورزی 2 طرف است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: