تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نظر دارد اشخاص حقوقی واجد صلاحیت و دارای حسن شهرت در حوزه مدیریت و بهره برداری از بنادر و مخازن را شناسایی نماید، لذا از کلیه شرکت های معتبر دارای گواهینامه صلاحیت حرفه ای دعوت بعمل آورده است.
به گزارش مارین نیوز، شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نظر دارد نسبت به شناسایی اشخاص حقوقی واجد صلاحیت و دارای حسن شهرت در حوزه مدیریت و بهره برداری از بنادر و مخازن اقدام نماید. لذا طی اطلاعیه ای از کلیه شرکت های معتبر دارای گواهینامه صلاحیت حرفه ای، جهت شرکت در این فراخوان دعوت بعمل آورده است. 

شرایط فراخوان شناسایی پیمانکار (کد1/489/579) : 
سازمان ذیربط: شرکت ملی صنایع پتروشیمی

1) موضوع: شناسایی پیمانکاران واجد صلاحیت در ارتباط با "مدیریت و بهره برداری از بنادر و مخازن شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مناطق ماهشهر و عسلویه" واقع در استان های بوشهر و خوزستان
2) گواهینامه صلاحیت و زمینه تخصصی مورد نیاز: گواهینامه صلاحیت معتبر "فعالیت در زمینه تخلیه و بارگیری در بنادر" از سازمان بنادر و دریانوردی
3) ارزیابی: ارزیابی کیفی شرکت کنندگان در فراخوان بر اساس اسناد درخواستی انجام می شود.
   - روش ارزیابی بصورت وزنی و بر اساس امتیازات تعیین شده صورت خواهد پذیرفت.
   - کسب حداقل 55 درصد امتیاز کل برای تایید صلاحیت حرفه ای پیمانکاران مورد نیاز می باشد.
  - این فراخوان صرفا به منظور شناسایی اشخاص واجد شرایط می باشد و شرکت ملی صنایع پتروشیمی هیچگونه تعهدی در خصوص برگزاری مناقصه و ارجاع کار به اشخاصی که امتیاز اعلام شده را کسب نموده اند نخواهد داشت.
4) مهلت و محل دریافت اسناد: متقاضیان میتوانند از زمان درج آگهی نوبت اول لغایت پایان وقت اداری 1396/08/22 با مراجعه به آدرس سازمان، طبقه نهم شرقی، دفتر امور هماهنگی و کنترل تولید، همراه با معرفی نامه و کارت شناسائی اوراق مربوطه را دریافت نمایند. 
اوراق مربوط به شناسایی پیمانکار در تارنمای شرکت ملی صنایع پتروشیمی (www.nipc.ir) نیز در دسترس و قابل بهره برداری می باشد. در صورت دریافت اوراق از طریق سایت لازم است مراتب آمادگی خود را بطور کتبی به امور هماهنگی و کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام نمایند.
5) مهلت و محل تحویل اسناد: مهلت تحویل اوراق تکمیل شده تا پایان وقت اداری 1396/08/29 می باشد که می بایست به آدرس تهران، خیابان شیخ بهائی شمالی، پلاک 144، ساختمان مرکزی پتروشیمی، طبقه یازدهم شرقی، دفتر "کمیسیون مناقصات" تحویل شود.

لازم به ذکر است، قابلیت دریافت و ارسال اسناد تا هفته آینده وجود دارد. 

اطلاعات تماس: 88066795 - 88492506  دورنگار:88601237



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: