تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۶۰
تعداد بازدید: ۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
دبیر انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه های دریایی ایران گفت: رویداد نمایش گونه معرفی صنایع دریایی، موفقیت ها، فرصتها، چالش ها و راهکارها" با هدف فرهنگ سازی دریایی در قوه مقننه کشور از 11 الی 14 آذر ماه 96 در مجلس برگزار می شود.
به گزارش مارین نیوز، دبیر انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه های دریایی ایران در گفتگو با خبرنگار مارین نیوز، اظهار داشت: با توجه به اینکه نیاز است قانون گذاران کشور در بحث بودجه و سایر موارد که مربوط به قوانین و لوایح دریایی می شود اطلاعات کافی داشته باشند و اینکه در کشور و دنیا در خصوص صنایع دریایی چه کارهایی انجام می شود و چه فرصتهایی در دریا داریم، لازم بود شفاف سازی و آگاه سازی در این زمینه انجام شود. 
حمید قاسمی زاده افزود: در بررسی های انجام شده، متوجه شدیم شاید نمایندگان کمی قابلیت دسترسی به این اطلاعات را داشته باشند، بر این اساس هیات مدیره انجمن صنفی تصمیم گرفت نمایشگاهی در مجلس با هدف فرهنگ سازی دریایی برای تصمیم گیران قوه مقننه کشور برگزار نماید تا ضمن آگاه سازی، آنها راحتتر بتوانند در خصوص موارد دریایی تصمیم گیری نمایند. 
وی بیان داشت: در نمایشگاه هایی که در خارج از مجلس برگزار می شود، معمولا نهایت 5 الی 6 نفر از نمایندگان حضور پیدا می کنند، نیاز داشتیم نمایندگان بیشتری در جریان صنایع دریایی قرار بگیرند بر این اساس برگزاری نمایشگاه در مجلس می تواند مفید و موثرتر باشد. 
عضو هیات مدیره انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه های دریایی ایران با بیان اینکه این نمایشگاه تحت عنوان"رویداد نمایش گونه معرفی صنایع دریایی، موفقیت ها، فرصتها، چالش ها و راهکارها" از 11 الی 14 آذر ماه 96 برگزار می شود، خاطر نشان کرد: سعی بر این است که همزمان با این نمایشگاه بتوانیم جلساتی با کمیسیون های مرتبط در مجلس داشته باشیم. 
قاسمی زاده با اشاره به اینکه مدعوین ویژه ای در این نمایشگاه از وزارتخانه ها، استانداران ساحلی و ... برای دیدن توانمندی ها خواهیم داشت، تاکید نمود: در این نمایشگاه فقط اعضاء انجمن حضور ندارند و سعی شده از تمامی اثرگذاران در صنایع دریایی مانند سازمانها، ارگانها، وزاتخانه های مرتبط، قانون گذاران، نیروهای مسلح، صندوق ها، صنایع بزرگ، شرکتهای دانش بنیان و ... برای حضور در این نمایشگاه دعوت نماییم. 
وی گفت: همچنین از شرکتهای خصوصی فعال در صنایع دریایی مانند سازندگان شناور و تجهیزات در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. 
دبیر انجمن صنفی اظهار داشت: انتظار داریم با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه و داشتن مخاطبان خاص، متخصصان و فعالان بخش دریایی خیلی قوی، فعال و مفید در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. 

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای حضور در این نمایشگاه می توانند با دبیرخانه انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه های دریایی به شماره زیر تماس حاصل نمایند. 
021-86081755


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: