تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۷۱
تعداد بازدید: ۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
پیرو درج خبر "افتتاح اولین شورای حل اختلاف دریایی و بندری" اواسط آبانماه امسال، دبیرخانه اتحادیه مالکان کشتی ایران با ارسال نامه ای به این پایگاه خبری یادآور شد "نخستین شورای حل اختلاف دریایی کشور" با کد 2624 هفت سال پیش در این اتحادیه تاسیس شده است.
به گزارش مارین نیوز، چهاردهم آبانماه ماه امسال بنابر اعلام دبیرخانه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته "اولین شورای حل اختلاف دریائی و بندری" با هدف رسیدگی به مشکلات صنفی به صورت تخصصی و سریع افتتاح شد که از این رسانه اطلاع رسانی گردید. 
پیرو درج این خبر دبیرخانه اتحادیه مالکان کشتی ایران با ارسال نامه ای به این پایگاه خبری یادآور شد نخستین شورای حل اختلاف دریایی کشور با کد 2624 هفت سال پیش در این اتحادیه تاسیس شده است، مارین نیوز با هدف کمک به آگاهی بیشتر، حسب رعایت اخلاق حرفه ای و احترام به قوانین، متن کامل آن را به شرح زیر منتشر می نماید: 

مدیریت محترم پایگاه خبری - تحلیلی دریایی، مارین نیوز
با سلام و تقدم احترامات
متمنی است با توجه به توضیحات زیر خبری را که با عنوان "افتتاح اولین شورای حل اختلاف دریایی و بندری" روز 14 آبان 1396 روی سایت قرار گرفته است، اصلاح فرمایید.
نخستین شورای حل اختلاف دریایی کشور با کد 2624، با اختیارات حاصل از ماده یک قانون شوراهای حل اختلاف مبنی بر تلاش در جهت بررسی و حکمیت در مورد مسائل بازرگانی داخلی و خارجی متقاضیان و دعاوی تجاری دریایی به موجب قانون شوراهای حل اختلاف در مورخه 89/07/20 در اتحادیه مالکان کشتی ایران تأسیس و پیگیری پاره ای از مسائل منجمله دریافت احکام قضایی برای اعضاء شورا در دستور کار آن قرار گرفت. 
لازم به تاکید است که برابر هماهنگی های انجام شده با مجتمع 27 شورای حل اختلاف ویژه اصناف تهران و شمیرانات این احکام صادر و ضمن اجرای مراسمی با حضور معاونت محترم دادستان و جمعی از مسئولین قضایی در مورخه 90/02/04 به اعضاء شورا تقدیم و کارهای اجرایی آن رسماً آغاز شد. برای اطلاع آن پایگاه خبری و هم چنین مخاطبان محترمات به آگاهی می رسانیم که تاکنون صدها پرونده در خصوص مشکلات مختلف دریایی اعم از شکایات واصله ملوانان، مالکان شناورها، کشتی سازیها، صاحبان بار و شرکتهای خدمات دریایی در این شورا مطرح و رسیدگی شده است.


در خاتمه از آن پایگاه خبری و هم چنین کلیه صنوف همکار انتظار دارد که به منظور قدردانی همه کسانی که در جهت راه اندازی و فعالیت نخستین شورای حل اختلافات دریایی و بندری از سوی اتحادیه مالکان کشتی ایران زحماتی را متحمل شده اند، اصول حرفه ای اطلاع رسانی را بخصوص در عرصه نهادهای مدنی متعلق به بخش خصوصی رعایت فرمایند.

دبیرخانه اتحادیه مالکان کشتی ایران 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: