تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۷۴
تعداد بازدید: ۲۱۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
دو شرکت بزرگ DAMEN و ROYAL IHC به همراه حدود 10 شرکت دیگر از کشور هلند در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش در کنار بیش از 300 شرکت داخلی و بین المللی حضور خواهند داشت.
به گزارش مارین بر اساس اعلام دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران، دو شرکت بزرگ هلندی DAMEN و ROYAL IHC به همراه حدود 10 شرکت دیگر از کشور هلند در نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش حضور خواهند داشت. 
امید آن می رود شرکت های داخلی نیز با برنامه ریزی مناسب بتوانند از این فرصت بوجود آمده استفاده لازم را ببرند و با حضور خود در نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش ضمن مذاکره با شرکتهای خارجی، در ارائه دستاوردهای خود موفق باشند.

نمایشگاه دریایی کیش تحت عنوان IRANIMEX2017 امسال نیز همانند سال گذشته میزبان شرکت هایی از کشورهای مختلف جهان است که طی سه روز از تاریخ 21 الی 23 آذر ماه و هر روز از ساعت 16 الی 22 میزبان بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

گفتنی است، برپايی نوزدهمین نمايشگاه بین المللی صنايع دريايی و دريانوردی ايران که حتی الامکان مطابق با آخرين دستاوردهای روز نمايشگاهی دنيا برگزار می شود، می تواند نقش بسزايی در شناسايی و گسترش مناسبات تجاری و ايجاد فرصتهای سرمايه گذاری بين مراکز صنايع دريايی و دريانوردی و طرفهای خارجی آنها ايفا نمايد. 











نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
متاسفانه باز هم یک استراتژی و یک انتخاب منسجم به چشم نمیخوره.
دائما صحبت ازشرکتها و کشورهای مختلف هست و معلوم نیست راهکار ما چیه!
ضمنا به شرکتهای به هیچ وجه نمیشه اعتماد کرد و اینها فورا با تغییر شرایط سیاسی عقبگرد میکنن. اعتماد دوباره به اروپایی ها عاقلانه نیست در حالیکه امروزه دیگه نقش چندانی هم در صنعت کشتیسازی ندارند و طفیلی آسیایی ها هستن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
قراردادها بایستی محکم بسته شوند که در صورت تغییر سیاست راه درو برای این کمپانیها وجود نداشته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: