تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۸۰
تعداد بازدید: ۱۷۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
سامانه ثبت شکایات مردم در خصوص خدمات حمل‌ و نقل با هدف ثبت انتقادات و پیشنهادات و انتقال به مسئولان ذیربط شقوق ریلی، جاده‌ای، هوایی و دریایی در قالب روبات تلگرامی به نام "سفر ۹۶" فعال شد.
به گزارش مارین نیوز، سامانه ثبت شکایات حمل ‌و نقل به همت معاونت حمل ‌و نقل وزارت راه و شهرسازی به ‌منظور ثبت انتقادات و پیشنهادات مردم از خدمات مرتبط با چهار شیوه حمل ‌و نقل زمینی، ریلی، هوایی و دریایی فعال شد.
شهروندان می‌توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود در رابطه با خدمات حمل‌ و نقل را پس از مراجعه به روبات تلگرامی «سفر۹۶» به نشانی safar96_bot@ ثبت کنند تا توسط مسئولان ذی‌ربط وزارت راه و شهرسازی در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن رضا صفری
|
United States
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
سلام و وقت به خیر
بنده سعی کردم با مراجعه به آدرس و استفاده از روبوت ذکر شده امکانات آن بررسی کنم که نتیجه بررسی خودم رو به شرح زیر تقدیم می کنم، ضمن تشکر از شروع موضوع توسط وزارتخانه محترم، این سامانه در حدی که بنده تونستم امکانات آن را بررسی کنم، شروع خوبی برای استفاده از امکانات تکنولوژیهای نوین است لذا برای پر بارتر شدن آن پیشنهادات زیر ارائه می شود:
1. امکانات آن در حد سامانه ثبت شکایات حمل و نقلی وزارت راه و ترابری نیست این سامانه نهایتا برای شرکتهای حمل و نقلی و یا مالکان و رانندگان اتوبوسها و ناخداها و مالکان حقیقی و حقوقی شناورهای مسافربری کاربرد دارد.
2. در سامانه ای در شان وزارت راه باید وظایف کلان وزارتخانه، مدیران و معاونین ارشد، وزیر محترم و سازمانها و شرکتهای متبوع سوال شود
پیشنهاد اصلی بنده این است که این سامانه حداقلی را به دست متصدیان مسافربری سپرده شده و با افزودن امکانات در حد کارکرد وزارت خانه سامانه مرتبط بارگزاری شود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: