تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۹۲
تعداد بازدید: ۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
همایش تبیین شفاف و صریح روند عملکردی برنامه CPMS برای مدیریت پروژه ها در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، با بیان اینکه نظارت بهینه و موثر بر روند تخصیص اعتبارات، پیشرفت فیزیکی و همچنین بررسی همه جانبه پروژه های بنادر یکی از ضروری ترین کارها در این معاونت می باشد، اظهار داشت: سیستم یکپارچه ای تحت عنوان CPMS برای این منظور طراحی، تدوین و راه اندازی شده است.


مهندس عبداللهی، هدف از اجرای برنامه CPMS در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد را تسهیل جریان اطلاعاتی بین ارکان و اجزاء پروژه و تسریع در امور تصمیم ‌گیری مدیران و دسترسی به اطلاعات دقیق، صحیح و به روز‌ شده پروژه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: در این همایش دو روزه سعی شده است بخشهای مختلف این نرم افزار برای کارشناسان و کارکنان معاونت فنی و مهندسی بندر امیرآباد تبیین شود.
معاون فنی و مهندسی بندر امیرآباد با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای این برنامه، بر تلاش تمامی  نیروهای مرتبط در روند عملیاتی کردن این مهم تأکید کرد.
گفتنی است، نمایندگانی از معاونت توسعه و امور زیربنایی و اداره کل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی، نمایندگان شرکتهای مشاور، پیمانکاران طرف قرارداد و نیروهای شاغل در معاونت فنی و مهندسی در این همایش حضور داشتند.  

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: