تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۰۴
تعداد بازدید: ۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
مدیر اداره بنادر و دریانوردی كيش از راه اندازی سامانه جامع دريايی در تنها بندر چند منظوره این جزیره مرجانی و صدور الکترونیکی مجوز خروج کشتی ها طی یکماه اخیر خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، مدیر اداره بنادر و دریانوردی كيش، ضمن اعلام این خبر افزود: با هماهنگی و همكاری واحد امور دريايی و فاوای اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از هفته سوم آبان ماه تاکنون، با به کارگیری نسخه جدید سامانه جامع دریایی، نمايندگان كشتيرانی های فعال در بندر كيش می توانند اجازه حرکت کشتی های (PORT CLEARANCE) تحت نمايندگی خود را به صورت الكترونيكی و بدون نياز به حضور فیزیکی در اداره بندر دريافت كنند.


احمد شهرياری ادامه داد: در همین راستا و به منظور اجرای بهتر کنوانسیون تسهیل ترافیک دریایی، كارگاه آموزشی یکروزه ای با حضور نمايندگان كشتيرانی ها برگزار شد که 28 نماينده شركتهای فعال كشتيرانی در بندر كيش آموزش های تئوری و عملی را در خصوص نحوه کار با سامانه جامع دریایی فراگرفتند. 
شهریاری اظهار داشت: با راه اندازي كامل سامانه جامع دريايی و در اختیار قرار دادن دسترسی های لازم به نمايندگان شركت های كشتيرانی جهت درج اطلاعات و بارگذاری اسناد مورد نياز در اين سامانه باعث كاهش 70 درصدی رفت و آمد نمایندگان این شرکت ها به ساختمان اداری بندر برای دریافت اجازه حرکت شناورها شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: